ik klep gezellig mee.... Ook uit omgeving rotterdam hier, 34 en mama van een dochtertje van 5 maanden
Hey, Gezellig!!! Ik zal effe aftrappen: Ik ben maaike 25 jaar en gelukkig getrouwd met hans 31 jaar.. We hebben 2 kids Mila Ize 27 maart 2 en Evi Fenn 22 maart 1. Verder hebben wij een jack russel Mex.. Ik zelf werk in de kinderopvang, per 1 april heb ik een nieuwe baan! En ga ik lekker 2 dagen werken werk er nu 2 1/2... Nou dit was het wel weer effe!! Tot snel!
Hallo meiden, Ik ben dan nog geen mama, maar hoop er wel snel 1 te worden. Kom uit Ridderkerk, ben 22jaar en woon 2 jaar samen met mijn partner waar ik al 8 jaar mee samen ben. Werk ook in de kinderopvang/bso. Zit momenteel in een witte test en geen ongi fase en 5dagen overtijd..tis ook nog maar de eerste ronde, maar wacht met smart om door te gaan naar ronde 2...mn ongi werkt alleen niet mee!
Mijn naam is Anna, 24 jaar oud en bijna 8 jaar samen met mijn man waarvan 1 jaar getrouwd. Ik werk als doktersassistente. Wij zijn nu 8 maanden bezig om zwanger te worden en zitten sindskort helaas in de mmm. Gezellig om hier met buurtgenoten te kletsen!
nou hopen dat dit topic langer blijft bestaan en er lekker gekletst gaat worden! hier ook een mama(37) van 3 koters in de leeftijd van 11(jongen), 4(meisje) en 2(jongen) jaar..gelukkig getrouwd met een militair en 1 dag werkzaam bij een hele leuke winkel! Ben woonachtig in Rotterdam!
Hey, Gezellig dit geklets!!! @ Skaya misschien ben je wel zwanger je bent 5 dagen overtijd toch spannend!!!! @ Anna86 gezellig dat je mee komt kletsen!!! En hopen dat jullie snel van deze onzekerheid af zijn!! @ Eliesja Gezellig dat je er ook bij bent! Lijkt me pittig om getrouwd te zijn met een millitair vooral als hij uitgezonden gaat worden of gaat hij dat niet vaak?? Hier vandaag toch de knoop door gehakt.. Onze meiden zijn 5 dagen na elkaar jarig.. En eigenlijk wilde ik het appart vieren.. Vind de eerste verjaardag zo bijzonder.. Maar we doen het nu toch samen. I.v.m dat mensen op mila haar verjaardag niet kunnen.. Maar ja nu ga k het wel uitbundiger vieren hahahahaha.. Gelijk een excuus.... Maar ik ga zo werken lady`s!!!!! Tot snel!!!! Kussiessss
Idd best pittig, maar ben dr al aardig aan gewend..heb dan ook niet zo heel veul uitzendingen meegemaakt..gelukkig..niet langer dan 4 weken, dus dat is wel te doen..vind de weekenden altijd het ergst, doordeweeks heb je toch een ritme en vind het dan wel lekker als ik s'avonds zonder dat gesnurk in slaap val..haha ze hebben idd allebei de leeftijd dat ze het nog niet helemaal snappen, dus dan kan je het idd tegelijk vieren, scheelt weer toch!? dat probleem hebben wij met de jongste, ik en mijn man zijn ook rond die tijd jarig en vierden het met zijn 1ste en 2de tegelijk, maar als hij straks 3 wordt gaat dat niet meer, besef is er en is niet leuk voor hem. werkse meis!
das idd te doen uitzendingen van 4 weken!! Mijn man is nooit thuis op dinsdag avond ( dan zit ie op school tot laat) en dat vind k al pittig.. Ben echt verwend met zo`n vent hahahah... Maar laat staan 4 weken... En dat gesnurk is te missen idd haahahah verschrikkelijk als je man zo ligt te snurken. Ik heb er hier een thuis als hij dan ligt te snurken en je geet hem een por ik was het niet ik lig al de hele tijd wakker... Hahah nee ik was het nou goed!! Idd met drie hebben ze het door maar dan laat k ze denken zelf kiezen samen of appart.
haha hoe bedoel je herkenbaar, doet de mijne dus ook, (ik)hey hou is op met dat gesnurk,(hij) huh.. wat ja daaaaag dat kan niet, lig nog niet eens te slapen.. ja tuuuurlijk schat.. Dat is idd een goed idee, dat ze dan zelf kunnen kiezen, mischien vinden ze het wel erg leuk om samen te vieren, scheelt voor jou ook weer. hoe was het werken? giste ook gewerkt, nou was weer feest, heerlijk zo'n rustdag hoor..
ik scheen nogal erg gesnurkt te hebben de laatste maanden van m`n zwangerschap. Zo erg dat manlief maar met oordoppen in ging slapen.
Ja en het was ook echt over na de bevalling. rare bijverschijnselen heb je soms. Alhoewel..ik hield onwijs veel vocht vast. Denk dat het daar mee te maken heeft
dat kan idd wel ermee te maken hebben..maar je heb er wel wat moois voor terug..hihi ik werd vanmorgen nog snurkwonder genoemd..eh ikke, maar ik snurk toch nooooit..
Hhahahah nou dat zeg k ook altijd ik snurk toch nooit.. Die meiden van mij kunnen ook snurken zeg.. Zitten we in de auto hoor je toch gesnurk van achteren is het die kleine hahaha zo gelachen!!! Hier vandaag ook weer gewerkt werk op donderdag altijd alleen tso en dat valt meestal wel mee wel een paar moeilijke gevallen.. Mar ja die heb je overal.. Hier nu k3 aan soms word ik er echt gek van Maar Mila vind het zo leuk wel 3 keer achter elkaar ofzo.. als ie dan afgelopen is is het nog een keer ze lijkt wel een teletubbie hahahah.. Gek kind
heey ben Raycha woon samen in Rotterdam west met mijn vriend en vader van mijn dochterje van bijna 9 maanden wil echt gezellige dames ontmoeten die ook kids hebben hier voor woonde ik in Amsterdam geweldige stad maar wou daar geen mama worden te veel neppe mensen dus de zogenaamde vrienden en vriendinnen achter gelaten maar vind rotterdam erg leuk
Hey, Gezellig mamainmei dat je ook komt meekletsen! Lijkt me idd wel een grote stad om je kind te laten opvoeden! Maar ja ik woon dan ook in een dorp dus ja....
pffff zo weer naar m`n werk. gelukkig heeft manlief avonddienst dus dochterlief kan lekker blijven slapen. Anders is het best druk `s morgens vroeg
@futuremama, haha idd de kids kunnen er ook wat van, zijn dan ook echt de kids van mijn man..haha zeg ik altijd..laat ik hem altijd ff luisteren en zeg dan, zijn ook echt kindjes van jou he schat...vind tie dan niet leuk.. Hoeveel dagen werk je? haha ja herhaling vinden de kids geweldig! Voor ond dus minder. @mamainmei, welkom hier en gezellig meekletsen! @redchevy, oh das wel lekker dan, kun jij op je gemakkie je ding doen! werkse vandaag. straks heeft ons meisje spelletjesnmiddag op school, ga keertje helpen. Ze zoeken er altijd ouders voor, maar zit altijd met de jongste, maar denk ga maar keertje, ben benieuwd of de jongste zich gaat gedragen.