SH*T dubbelprut balen!!! Jij zou roze zijn deze maand... jij en Engeltje... anders zou er namelijk geen reden zijn voor al dat rood dat er hier in dit forum is op het ogenblik... Dat was de enige zin voor mijn gevoel achter al deze onzin....
goedemorgen dames pffffffffffffff waarom zoveel rood bah balen hoor engeltje en miss c digi knuf en ook balen van de witte test dianana voor jou ook een digi knuf
hey meis, wat kut...................... ik had al mn hoop op jou gevestigd....... (jij zelf ook denk ik) echt balen meis............... maar goed, je bent nog niet ongi, dus je weet t niet..... als t nou niet raak is, gaan jullie dan weer smeppen? ik weet t niet hierzo, dan wordt de druk zo opgevoerd he...
BAH BAH BAH!!!! Wat een rot nieuws vandaag!!! Engeltje, Miss C en Dianana. jullie krijgen alle 3 een hele grote digi knuf van me!!!
Neeeee! Engeltje,didiana en missC dit is niet de bedoeling wat balen zeg! Slechte maand januari aily k ga duimpjesdraaien voor je dat t bij bruinverlies blijft en de krampen wegtrekken...
Als we dan allemaal op rood gaan deze maand, mogen we dan pleaseeee volgende maand ALLEMAAL op roze???