Lieve dianana, wat kut dat je je nu zo voelt... vanavond patat eten kan best hoor, je moet jezelf nu even verwennen.... even om je wat positiefs mee te geven voor vandaag: bij je dochter duurde t ook ong. 3 jaar toch? Dus nog even moed houden meis, want: zij die opgeeft, weet nooit hoe dicht zij bij haar doel was!!! kop op meissie, xxx
Als je gaat troosteten zeg ik... niet doen dan is je dieet idd voor niets... Als je gewoon last hebt van je hormonen (als ik ongi ben wil ik patat of pannekoeken) zeg ik geniet. Morgen maar weer een peer....
dank je aily das lief van je maar t wordt steeds moeilijker om de hoop niet te verliezen ik vind jullie allemaal lief
Ja Dianana... en wie weet.... is er wel iets aan de hand. Dat klinkt natuurlijk heel stom... maar het kan altijd... En wat Aily tikt... nou daar sluit ik me bij aan.... (tenzij je diep ongelukkig wordt ervan)
ja jezelf verwennen vanaaf met patatje is oke, maar niet vandaag de hele dag gaan snoepen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gewoon aan je dieet houden verder, alleen vanaaf even wat extra's voor jezelf! het ene doel is deze maand niet bereikt, maar dat betekent niet dat je je andere doel ook moet laten varen!! je bent net zo goed bezig meis! zoek afleiding op het forum, anders ga je jezelf straks ompraten voor de keukenkastjes... ff doorkomen deze dag, vanavond is patat je beloning! xx
Geniet dan maar gewoon ervan.. (ook niet schuldig voelen) morgen is er weer een dag.. lekker nemen dat patatje.. en morgen een linzenschotel??? een lekkere grote maaltijdsalade?
dat begrijp ik meis........................................ maar daarom zijn wij hier voor je! en nu is het even mega kloten en morgen ook nog en dag daarna misschien ook nog, maar dan geldt toch echt: nieuwe ronde, nieuwe..... juist, kansen! en afspraak bij de gyn kan altijd toch? je weet nooit wat daaruit kmot, net wat gekko zegt! meot er nu vandoor, log rond 13u weer in! xxx
Good morning, ik ben weer bijgelezen. @Anz Nog van harte gefeliciteerd! @Dianana Wat naar, ik vind het heel vervelend voor je. Maar zoals al eerder is geschreven, geef de moed niet op!!
Hey, helaas nog steeds hetzelfde Kan er niets mee, gister heeft mijn mams zelfs m'n haar gewassen. (ze had er lamme armen van)..