Dus het is niet helemaal raar dat ik het erger vindt voor anderen dan voor mezelf dat de rode duivels zijn gekomen?
Poekie poekie poekie!! Waar ben je dan Poekie poekie... ga eens op de schoot van beppie liggen.... kom dan poekie poekie
he en gekko weet je wat het ergste is nu moeten we weer zzzzzzzzoooooooooooooooooo lang wachten en zzzzzzzzooooooooooo vaak klussen!!! aangezien ik veel werk en erg vroeg opsta ben ik met het denken er aan al oververmoeid hahahaha maar laters ik ga nu echt
Haha, nee, dat heb ik ook hoor! Vooral voor de meiden die al zo lang wachten.. Al hoop ik natuurlijk gauw zwanger te zijn, voel me een soort van schuldig omdat ik al een baby heb en er toch nog een wens. Als ik ongi word, ben ik wel teleurgesteld maar als ik die kleine dan vast pak, kan ik niet anders als weer blij worden toch? Voor jullie moet dat anders zijn denk ik!
Ik weet het niet.... ik ben nog niet zolang bezig dat ik ga wanhopen.... Maar het zou wel leuk zijn als het raak is.... Ik heb het trouwens met mensen die lang bezig zijn en die al een kindje hebben verloren.... die mensen hebben het zoooo erg verdiend om nu super snel een roze test in handen te hebben...
he bah, ff teruggelezen en zie iedereen op rood!!! missC, Beppie, Dianana alle 3 een knuffel niet opgeven hoor!!!! Gekko, ja voel me normaal, baal er niet van, omdat ik me best er niet voor heb gedaan.. dus ik weet waarom het nu niet gelukt is hoe is het met jou? wat een lelijk lijstje is het geworden he
Met mij is het prima... heb de lente in mijn kop en ben alles aan het opruimen.... De duivels zijn bij mij verdwenen en de temp is rustig.. (in iedergeval al rustiger dan vorige maand) Ga jij volgende maand het weer proberen proberen? Maar inderdaad deze lijst is nou niet echt mooie te noemen....
ja lekker he dat zonnetje ook. dat is al mooi, temp je eke dag ? ja ik ga het zeker weer proberen, ga denk ik ook tempen. begin je dan na je ongie ? en dan elke dag smiddags of savonds? ik lees het vanavond want moet nu echt weer aan het werk. tot vnaaf liefs
ik ga maar kussentjes maken denk ik voor kleine dr nieuwe kamer strakkies ben ik weer ff lekker bezig ik eet vanaaf lekker patatjes met kip nuggets en verder geen rare of slechte dingen neem wel lekker een wijntje vanaaf en dan ook alleen vanaaf en verder deze maand helemaal niet is ook weer beter voor ei en die is nu toch nog niet dus t kan ff moeder komt vanaaf knutsellen gezellig
Ik temp elke dag.. ook tijdens de ongi.. begin gewoon op dag 1 van de ongi en ga lekker door... elke dag op +- dezelfde tijd s'morgens. Moet als je wakker wordt
digitale thermometer.. en dan in mijn mond... Het is beter in je kont maar dat vindt ik zeer not done...
Heb tijdens de duivels ook een wijntje gedronken... had daar ineens zoooon zin in.... de rest van de maand drink ik alc vrij. bier en wijn...