December Chica's Vol. 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door gekko, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    heb jij niet verschillende waardes dan aily
    2 of 3 keer achter elkaar

2. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    je kunt de gebruiksaanwijzing beste ff doorlezen.. en ja, het kan wel eens 0,1 of 0,2 verschillen, dan kun je 2 dingen doen:
    - elke ochtend 3 keer achter elkaar tempen en dan gemiddelde nemen
    - gewoon 1 keer tempen en die waarde nemen om jezelf niet gek te maken (deze optie doe ik.. als t echt heeeeeel erg af zou wijken dan temp ik wel nog n keertje hoor, maar tot nu toe nog niet gehad en moet ook zeggen sinds ik de gebr. aanw. goed heb gelezen en 1 keer getest heb met vaker tempen achter elkaar had ik wel steeds dezelfde waarde)

zijn er nog nieuwe ontwikkelingen eigenlijk?
    karine nog online geweest, of doudou? een van hen al zw.kwalen? :D en heeft esthertie nog wat laten horen?

3. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    4x achter elkaar
    36,9 - 36,7 - 36,6 - 36,4
    nou daar schiet ik dus niks mee op dan

4. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    weet t niet aily
    ben dr ook niet veel geweest vandaag

5. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    soms wel maar dan 0,1 of 0,2 verschil.
    heeft echt te maken met hoe je inbrengt!
    oefen maar s met gebr.aanw. erbij.

en ik vond 0,2 al frusterend dus sindsdien temp ik gewoon 1 keer en klaar.. het gaat toch om eeen trend ontdekken over meerdere cyclussen, als je dan 1 keertje een valse waarde hebt, haal je die met het analyseren er ook wel uit!

6. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    jawel, gem. ong 36,65, dus kun je afronden naar 36,6 of 36,7
    :D je kunt ook 10 keer tempen dan krijg je sowieso een goed beeld, want dan komt de juiste temp echt wel vaker voor dan de afwijkende (hier zie je bijv. dat ,4 en ,9 uitschieters lijken te zijn)

7. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    maar nogmaals, het is echt belangrijk dat je m elke keer goed en iig op dezelfde manier inbrengt!
    dus
    - even ver in je oor
    - zelfde 'hoek'
    - huid aanraken
    - zelfde oor!

8. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    ok aily
    nou ik ga t gewoon proberen
    je wordt nog ervaringsdeskundige !!;)

9. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    voel je al wat BTW
    of heb je ongi gevoel of juist niet ?

ben zo benieuwd voor je!!

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha de oorthermometerwetenschappen is twee deuren verder hoor;)

11. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    Ruim 400 berichten in nog geen 24u tijd! Jullie zijn ergggg haha!

Vind het superjammer voor degene die op rood staan.. Maar idd zoals al voorbij kwam; er zijn veel pendels voor feb, mrt& apr!

12. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    ik voel van alles, maar geen idee wat het is!!
    laten we maar gewoon van ongi uitgaan, dan kan ik later altijd nog blij zijn ;):D
    symptomen analyse is geweldig, alleen klopt het bijna nooit..

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    HAHAHAHAHAHAHA... owh ik kom niet meer bij....

ik had gister vlinders in mijn buik.. man vraagt gelijk.. wat betekend dat dan.... hihihi hij weet het nog steeds niet....;) hij gaat nu ook bij elk dingetje wat ik zeg bedenken dat het een symptoom is van het een of ander...

14. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Moet wel zeggen: ongesteld worden en ongesteld zijn voelt zonder pil totaal anders dan met!!!!

Ik vind het minder pijnlijk dan met de pil en daarnaast vind ik ook dat het zich minder aankondigt...

met pil had ik enorme buikkramp, kon soms geen tampon verdragen eerste twee dagen, en altijd vanaf 1,5 week van te voren enorm zere boobies!

nu heb ik beide niet meer, vorige ronde niks van dat alles, alleen 1 dagje beetje krampen en hoofdpijntje hier en daar. Vanacht werden mn boobies wel gevoelig, aan de zijkant, dat is volgens mij zo'n typische ongi-pijn toch? Als je zwanger bent doen ze toch helemaal pijn?

hoe ervaren jullie dat, ook zo? ongi worden en zijn zonder de pil?

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja je we zijn nou eenmaal onverbeterlijke kletskouzen....8)

Hoe voel je je vandaag.... je bent wel heel alleen bij de januaritesters....

16. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    wat weet ie nog steeds niet gekko?

17. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    super leuk die mannen :D
    mijne zei vanochtend ook bij de temp van 37,2: jeeeuuh, nog steeds hoog!!
    terwijl ik dacht: kut, 0,5 gedaald.
    toen zei hij: ja maar, boven 37 is toch hoog?!
    ik wilde in discussie gaan over de negatieve trend van mn temp sinds twee dagen, maar vond t ook wel schattig, dus dacht, laat m lekker in die blije waan dat t misschien nog steeds raad is..

hihi :D

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    ;)
    Met de pil had ik wel een beetje kramp en het was vervelend... ik bloede soms veel meer.

zonder pil ga ik gewoon zonder aankondiging tegen de vlakte als ik niet oppas.... Heb het tot nu toe redelijk door maar afgelopen ongi was het bijna raak... was de was uit de wasmaschine aan het halen en ineens... zwart... Snel gaan zitten en toen het zwart wegtrok zat ik gelukkig nog.

Wel minder bloed en minder dagen... dat is wel heel fijn.. en tot nu toe ook minder krampen...

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij heeft dat tempen wel in de gaten gelukkig.... maar idd als ze het niet weten is dit wel een hele schattige opmerking..

Toen ik ongi werd ging de dag ervoor mijn temp van 36.8 naar 36.5
    Mannetje gelijk dus dit is voorbij... Hij was zo verdroeft...

Nee geloof niet dat ie het al doorheeft dianana;)
    Ik heb nu al 11,5 jaar een relatie met hem en heb nog steeds vlinders in mijn buik en hij krijgt me nog steeds rood....
    Heb er wel een keer een opmerking over gehoord... dat dat niet normaal was.. maar goed die opmerking werd geplaatst door een gescheiden vrouw en een die nog nooit een relatie heeft gehad langer dan 3 maanden. Dus laat mij maar lekker de kriebels krijgen:D

20. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    Ik vind het toch wel bizar..

sommige meisjes (ik was er tot de nuvaring op de markt kwam 1 van) zijn wel 15 jaar aan de pil (als je bijv. 16 bent als je begint en dan rond je 31e - wat tegenwoordig heel normale leeftijd is - pas stopt voor kids...

en ze zeggen altijd, nee hoor kan geen kwaad, maar moet je kijken wat voor symptomen je kan krijgen van ontpillen e.d.

ik vind toch dat ze beter moeten voorlichten, meiden bijv. moeten aanraden tijdje te stoppen..

Deel Deze Pagina