Prima.... geen pijntjes... geen tere tepels... alleen een beetje duizelig en misselijk bij tijd en wijlen.... maar daar is mee te leven.... Ik geniet van de zon.... Doe lekker mijn boodschappen ver van huis......
alleen een beetje duizelig en misselijk bij tijd en wijlen.... maar daar is mee te leven.... kan niet zeggen hmmm mss een zw symptoom dat wordt lastig zonder ei kan t geen ei symptoom zijn ? of heb je dat nooit ... rond je ei ?
Dan weet ik het niet.....aan je kleding zal het denk ik niet liggen..... of elastiek moet op je urinewegen slaan... maar dar heb ik nog nooit van gehoord..... Heb je vroeger veel naveltruitjes gedragen??
Voor mijn ei, na mijn ei en tijdens ongi.... eigenlijk altijd wel een beetje of een beetje meer sinds ik ben gestopt met de pil... dus daar is niets over te zeggen....
lekker hoor doe je alles in de gaten houden met tempen zodat je weet waar je aantoe bent krijg je dit maar dan had testen ook wel een dure geschiedenis geworden zeg!
ik heb nu wel eigelijk symptonen misselijk,duizelig zware hoofdpijn enz enz maar dat komt jammer genoeg dat ik niet tegen die pillen kan want het is nog te vroeg iets te voelen
Hahahaha. ja dat had maar geduurt en geduurt.... Ik maar plassen en wachten met plassen en wachten met drinken... Als ik over drie dagen een tempverhoging heb geef ik mijn opa de schuld
ik heb wel eens gelezen over strings en bacterieen omdat een string tussen je billen zit bij je kont zeg maar de bacterieen die daarvan daan komen kunnen zo bij je voorkant komen wat een blaasontsteking zou kunnen veroorzaken
En dat komt dan niet van die medicijnen....??? Is er niets te doen tegen die bacterie? of ben je juist overgevoelig daarvoor?
ja vroeger hoe oud was je toen ongeveer ? Het is een AB die je 'gewoon' kunt nemen tijdens de zwangerschap heb ik toen gehad voor een keelontsteking die kleine heeft t een keer gehad tegen de bronchitus ik krijg daar ALTIJD als ik het gehad heb een schimmel van toen mn dochter het kreeg heb ik ernaar gevraagt en het schijnt dat kleine kinderen daar geen last van krijgen (was ook idd niet zo ) ik krijg t steevast na die AB vroeg me af of meer daar last van hebben
Laatste keer was toen ik 18 was.. na een operatie... Nergens last van gehad... behalve dan dat ik het smerig vindt.... heb ook longontsteking gehad toen ik 12 was en het ook toen gehad....