ok nu niet iedereen dus vroeg t me zomaar af ik kreeg t tijdens zwangerschap en dus ook die schimmel vaar je dan ipc niks tegen mag nemen alleen zalf dat werkt dus niet uiteindelijk kreeg ik zo'n 'kippenei'pil en was t zo over las ik de bijsluiter... blijkt dus dat je die 'gewoon'mag hebben tijdens de zwangerschap en dat ze dat zelfs liever hebben dan er niks tegen doen t schijnt nogal link te zijn om een kindje dan op de gewone weg geboren te laten worden omdat ie dan natuurlijk langs de schimmelhaard komt in zo'n geval kiezen ze dan vaak zelfs voor een keizersnede
ja ik heb niet altijd schimmel hoor maar zo'n ei werkt goed voor mijn en die mag ook tijdens zwangerschap
Nee ik denk niet dat iedereen er last van heeft.... maar goed van mij was het alweer lang geleden..... en beppie... probeer anders eens zonder string... ik heb wel meer last van mijn blaas als ik een string draag... idd... maar ik vindt ze ook niet lekker zitten....
ja mag ook idd alleen was de assistente van onze ha een mening gedaan en kreek ik t dus niet heb 2 weken met jeuk gelopen 1 dag na de pil was de jeuk weg
ah ok op dag 22 van een cyclus van 33 dus nog 11 dagen te gaan ze had t bericht geplaatst om 21.21 uur het was dr 421e bericht en het 4721e bericht van december chica's vol.2 ik had r al gepbt dat t vast geluk brengt deze maand
Ik heb trouwens wel iets raars (buiten mijn cyclus om dan) Sinds een dag of drie vier heb ik met regelmaat de maak van bloed in mjin mond... vooral achterin waar mijn keel zo'n beetje begint....
ow spannend gekko want ditheb ik al vaker gelezen van zwangere dames die hadden ook een bloed/ijzer smaak in de mond voor hun NOD owja hallo dames hahaa ik kwam ff spieken maar ben nu weer verder met me huis
hahaha gekko ik dacht dat we het over t zelfde hadden es had gister getypt over mijn tik met getallen en zij had een leuke reeks met dr cyclus en die tikte ik nu naar jou maar t ging dus langs mekaar heen
Hahahahaha.. owh die tik met getallen...ik dacht dat je het over je algemene tik had.... maar dit was een specifiek voorbeeld....