hahahahahaha shit zeg ..... ik zit ook te msnen met mn moeder dit was voor haar bedoelt ze is lid geworden van de knippie een tijdschrift met naaipatronen voor kinderkleertjes hahahahaha je zal wel gedacht hebben hahahaha
Ja best wel eigenlijk..... hihihihihi... zeker met dat gesprek over ab eerder..... ik dacht waar gat dit dan weer over.... maar kinderkleding is niet zo eng... gelukkig
ja tis we lleuk hoor kan wel helemaal naar eigen smaak maken en ik ben nogal een mierenn**ker wat kleertjes van de kleine betreft
deed t wel eens voor mezelf ook maar al een hele tijd niet meer ik heb zelf de bruidsmeisjes jurk voor mn dochter gemaakt enneh ze was mooier dan de bruid
Hahahahaha... ik heb altijd gehoord dat dat niet mocht Al denk ik dat het bij kleine kinderen minder erg is als ze mooier zijn dan de bruid
mierenn**ken bedoel je? beide ik zie vaak onvolmaaktheden in de gekochte kleertjes kan ik slecht tegen van de H&M bijvoorbeeld die hebben vrij grote labels in de nek en dan helemaal doorgestikt staat best leuk die stiksels aan de buitenkant maar als je dan een gestreept shirt heb bv en het label zit scheef ingenaaid zie je dat aan de buitenkant dus ook en dan zie je t stiksel schuin door de streep vh shirtje gaan daar kan ik slecht tegen als ik t zelf maak let ik daar dus xtra op