hahah had je die andere foto niet gezien esth? hier was ze nog maar 6 maanden had t jurkje zelf gemaakt liet ik aan gekko zien
hallo dames ben ik ook weer na een middagje met me schoonzus te hebben gewii hebben ff heerljk vals zitten zingen met a factor en paar potjes gluedo maar jammer hoor heb dus ook foto gemist
gek hoor gekko is echt weer weg hi bren en engel engel ik had gelezen van je zh afspraak... klink allemaal positief he ik hoop voor jou en je man dat het zo snel mogelijk van start kan gaan allemaal !
jeetje bren ... nog maar 3 nachtjes en dan kun je testen !!! zou jij de eerste roze zijn deze maand?!?!?!?
Bren, whahaa is alleen maar gezellig toch.. en lachen is goed voor je Dianana, ja het is zeker positief! ben super blij ben vanmiddag gelijk gebeld door die mensen van de medicijnen. echt snel! er zit vaart in hihi
gelukkig engeltje dan zit er tenminste schot in de zaak als je weer een tijd moet wachten is zo zonde van jullie tijd
ja indd.. ik heb wel gevraagd hoe het zit als straks het zaad weer slecht is... maar daar gaat hij niet vanuit, omdat man zo goed bezig is met alles.. en mocht het wel slecht zijn, dan hoeven we geen 3 maanden te wachten maar kan je gewoon de volgende cylcus weer aan de slag
kijk engel dat zijn goede berichten doen ze dan wel oogsten bij jou zeg maar ? kunnen ze de eitjes ook onbevrucht invriezen ?
@diana ik hoop het zo dat ik als eerste op roze mag en dat er daarna heeeeeeeeel veel gaan volgen maar ja ben bang dat die duivels wel weer zullen komen @engeltje ja is zeker goed om te lachen ik zeg altijd maar zo een dag niet gelachen is een dag niet geleeft en lachen doe ik elke dag wel
ik vind je handtekening zo mooi zet je wel aan het denken he heb hetzelfde gevoel alleen wordt er dan vaak gezegt ahh je hebt er al 1... daar ben ik me heel erg van bewust dat is van onschatbare waarde. maar haalt t verlangen naar een tweede kindje niet weg
meer groente en fruit eten (ja hij was erg ongezond) hij slikt 7 verschillende pillen elke dag. uit mijn hoofd: selium zink, vitamines, levertraan, visolie en hij neemt van die shakes die heel goed zijn ook bij zieke mensen. nee ik geloof dat ze alleen de bevruchte invriezen. hij zei ook, als we meer bevruchtingen hebben, maak je gewoon extra gratis kans.