nee het haalt het verlangen zeker niet weg... de wens is even groot voor jou , met al een kindje, en voor mij nog geen kindje.. het is niet dat je gaan kijken voor een fiets ofzo. maar dat zeggen meestal de mensen die al 3 kids hebben of het zwanger worden gewoon makkelijk gaat. doet pijn Bren, haha ja ik ook elke dag hoor.. man las een krantestuk op internet dat vrouwen die bij clini clowns komen, veel sneller zwanger raken omdat ze dan zoveel lachen.. hmmm....
hoeveel pogingen krijg je engeltje? ze tellen de aantal keren oogsten toch ?stel dat je 4 vergoed krijgt als je dan bij wijze van spreken uit elke oogst 4 bevruchte eitjes zou hebben zou je ipc 16 kansen hebben toch ?
nee ik voel niet veel wat op kan wijzen dat het raak is wel dat ongi aan komt last van de rug heb ik meestal voor ongi
@engeltje ja zo`n verhaal had gekko laatst ook gelezen ergens dat over die clini clows moet ergens hier in het topic staan maar waar weet ik niet
Ja ik had dat ook gelezen idd... maar om nou na de klus moppen te gaan tappen.... wat wel werk... had een paar dagen m'n man bijna verkracht... kreeg ie erna gewoon de slappe lach.. werkte best aanstekelijk
het ligt eraan hoeveel bevruchtingen er ontstaan uit mijn hoeveelheid eitjes en het potje van man (de 1e x) stel dat daar 5 goeie eitjes zijn en 5 goeie eicellen (echt goeie he dan, want ze nemen geen matige) dan tellen die 5 bevruchtingen (embryo's) voor 1 x ivf denk indd dat we hetzelfde bedoelen in totaal vergoeden ze 3 x ivf. dus ik hoop dat er meerdere goeie bevruchtingen ontstaan. we laten iig steeds maar 1 embryo terugplaatsen en geen 2 tegelijk, want gyn zegt ook dat dat gewoon groot risico is op suikerziekte en/of vroeggeboorte. ja daar zit je ook niet op te wachten. gyn zegt ook liever 1, want wij willen het beste voor moeder en kindje
ja idd ik snap hem maar goed 1 terug plaatsen bied geen garantie op geen tweeling natuurlijk maar goed das dan echt de natuur