Tsja... ik weet het niet... Ze heeft al een keer getest. die was wit.. en dan die dalende temp en het bruinverlies....
ja mel ik weet t ook ff niet als ik dan toch niet zwanger ben laat de sluizen dan maar open gaan zo schiet t niet op
Ik zag trouwens net dat er in het nod forum wel veel positieve testers waren.. Misschien verhuis ik wel daar heen, want als de trend hier door zet...
Mel je liet me schrikken hihi... Dianana.. dat vindt ik ook het prettige hier... al gaan we wel snel ik kan tenminste onthouden wie waarop staat....
ja heb ik ook gekko anders krijg je nog dat je iemand feliciteerd die op rood staat en iemand sterkte wenst die roze is!!
Ooh!!! Hahaha! Hier toch 1 symptoom ontdekt.. Ik denk ineens aan een heerlijk broodje makreel... Krijg het niet uit mijn hoofd, zo'n gevoel van ik MOET er een gaan halen straks! En dat op de vroege ochtend, ik kan zo vroeg normaal niet aan vlees of vis denken..
Hahahahahaha.. Makreel bah.... Het zou wel leuk zijn als er nog 1 op roze gaat deze maand.... dus zet m op Mel en de rest volgt gewoon volgende maand...
Hahah, ik reken nergens op hoor, maar dit was wel opvallend! Tijdens mijn zwnagerschappen had ik dat ondanks de misselijkheidook.. Stuurde ventje er geregeld op uit, nam 1 hap en was er weer klaar mee hihih! Ik vind dit kleine clubje juist ook heel leuk!!