Weten jullie dit: moet je temp echt zo hoog blijven als direct na je eisprong of kan t ook zijn dat ie zakt maar daarna stabiliseert boven 37 graden maar dan wel lager dan waar ie was vlak na je ei? Mijn temp ging nl: 36,8 - 37,5 - 37,7 - 37,8 - 37,2 - 37,8 - 37,4 - 37,2 - 37,2 Is dit sowieso ongi?
JA! Die zijn ZOOOO Lekker!! Met hoofdletter L. Maar ben er na vanmiddag wel weer ff een tijdje op uitgekeken. Haha.
Haha ja he je word er zo gauw misselijk van. Ik weet niet hoe dat zit met tempƩ. Doe dat nooit. Gekko weet dat wel denk ik
Hihi, thanks, als 't helpt dan kom ik je persoonlijk 3 hele dikke zoenen geven!!!!!! Pfff, ik vind het ook zo spannend voor jou!!!!!!! Die misselijkheid klinkt zo ' positief ' ... Heb je nu niet heel veel hoop daardoor?
Jaaaa Toffifee. Die moet ik ook niet te vaak kopen. In een uur is het doosje leeg. Heerlijk die dingen. @Aily: Misschien heb je wel gewoon te vroeg getest. Ik heb ergens gelezen dat je NOD 14 DPO is, dus dat zou over 3 dagen zijn dan...... Misschien test je dan positief, maar als je zo'n buikpijn hebt dan durf ik ook niet zoveel te hopen. Maar om toch optimistisch te blijven. Misschien is die buikpijn wel van de innestelling of een oprekkende baarmoeder.
Prima, zit op het wachtbankje, maar we zijn ook nog aan het doorklussen omdat ik niet weet of ik mijn ei gehad heb. Hoe is het met jou?
ok dat is onzekerdus maar extra klussen kan geen kwaad dan met mij ookgoed gister bloedplasma gegeven envandaag me handen lekker los gehaald op het werk maar ach lekker weekend nu ff goed genieten van bren en me dochter
Aily, misschien heb je er overheen gelezen maar ik ben dus niet meer misselijk, kan daar dus ook geen hoop van krijgen!