Ik heb alleen nog een paar ovu testen en die ga ik goed gebruiken volgende maand haha over 2weekjes ook alweer naar de gyn toe. Gaat snel opeens allemaal
nou engel dit is ook voor t eerst hier dat t zo laat pas is ben dr anders ook wel vroeg bij alleen toen ik die testen zo vroeg deed wist ik zeker dat t raak was en dat was ook zo ging alleen fout
Omdat het toch te weinig is. Normaal iemand heeft 20 miljoen zaadjes. Wij hadden de 1 x ongeveer 10 duizend, 2e x Iets van 100 duizend en 3e x 9 miljoen. De snelheid verschilt ook, 1e langzaam, 2e was niks beweeglijk en 3e waren wel snel. Maar omdat we al zolang bezig zijn zonder resultaat en de testen verschillen wil de arts er toch mee doorgaan, zodat ze de zaadjes gewoon een beetje gaan helpen
ik hoop ook op een wonder!!!! nu lekker na bed ben moe van werk en zwemmen lekker baantjes getrokken met mams en en paps mocht op zoonlief passen want andere zoonlief heeft z'n diploma dus kon z;n gang gaan! trusten!
maar icsi is wel een hele grote stap he spannend hoor wie weet hoe snel t dan raak is !!! hoe lang zijn jullie al bezig ?
Ik ben ergens 2009 gestopt met de pil. Wij zijn na ongeveer 8 maanden naar de ha gegaan omdat zwak zaad voorkomt bij de mannen in schoonfamilie
Et is echt een grote stap ja. Ik heb alle boekjes en folders doorgelezen die ik van de gyn heb gehad. En het word indd zwaar voor mij met de hormonen spuiten en de pijnstillers enzo. 2 weken lang ziekenhuis in en uit maar ik weet waar ik het voor doe. En gelukkig gaat hij overal mee naar toe. Dat vind ik wel fijn
ah ok erfelijksfactor wij gingen na een jaar naar t ZH en ze deden helemaal niks zaad was goed ik was goed BMfoto's gehad niks aan de hand daarna heeft t nog 2 jaar geduurd met een MK tussendoor
is ook zo engeltje en vaak kunnen ze al meerdere eitjes oogsten zeg maar dus dat scheelt gelukkig wel een hoop hoop voor je dat t snel raak mag zijn al dat wachten word je alleen maar ongelukkig van op den duur