Nee ik snap dat ook niet dianana, de natuur is een raar iets maar het vrouwelijk lichaam ook Ik moet zeggen dat ik nooit had gedacht dat het best móeilijk kan zijn voor stelletjes om kindjes te krijgen, ook omdat ik door de pil zwanger ben geweest, totdat wij er nu voor gaan zeg maar en ik me echt erin heb verdiept over cyclus, eisprong en behandelingen enzo
ja weet je en je weet ook wel idd dat t dus kan maar je staat nog steeds met lege handen (buik) en daar heb je dan weer verdriet van is t eindelijk raak heb je uiteindelijk nog niks
Nee indd want je heb op de goede tijden sex, waarom lukt het dan toch niet? Waarom blijft het dan toch niet zitten he
is dat ook een MK geworden engeltje? ik heb altijd t gevoel gehad dat t niet zonder slag of stoot zou gebeuren ik paste altijd op en liep dan achter een kinderwagen en heb altijd heel sterk t gevoel gehad dat ik nooit achter een kinderwagen zou lopen met mn eigen kindje dr in is gelukkig wel gebeurt...maar t lijkt soms wel of je dat soort dingen aan kunt voelen ik was nog vrij jong toen ik dat gevoel kreeg dat t wel eens lang op zich zou kunnen laten wachten
lezen lezen lezen... Jaaa ben dr weer! Mel05 ook uit de buurt?! Wat grappig! Had je t over t MCA? Engeltje ; ojeee gaat nie goed met feyenoord (stiekem haha) Aily; k zou mn klachten/dpo lijstje er vanavond op zetten maar moet dat morgen ff op de laptop doen... Word een lange lap tekst op mn telefoon... Heb jij trouwens al eens je laten pendelen?
ja idd engeltje je hebt gewoon geen id en dan ieder maand weer t zelfde liedje je wordt er echt moedeloos van
Dat is een abortus geworden (ex vriendje was een lul) Gelukkig is je gevoel niet werkelijkheid geworden!! En heb je het mee kunnen maken. Maakt het natuurlijk niet minder erg dat het nu nog niet lukt. Ik was op mijn 16e ook oppas mama op een baby en meid van 2.elke dag van 7 tot 5, sindsdien roep ik al dat ik mama wil worden en dat gaat e zeker ook gebeuren!!!
jeetje engeltje dat maakt t extra wrang he maar wie weet hoe snel t raak mag zijn met icsi!! ik duim erg voor je
Ja het 1e wat ik zei was: dit s mijn straf, het lukt nu niet doorwat ik gedaan heb. Voelde me schuldig. Maar nu denk ik: dat is het niet, dit word een kindje uit liefde met een papa die hem of haar wel wilt lief van je ik duim net zo hard voor jou want ik hou je aan die baby meeting hè
hahahaha engeltje dat had ik niet verzonnen hoor van die meeting volgens mij was dat Aily maar t lijkt me wel leuk !
en ook dat is weer zo engeltje denk dat alleen maar goed is geweest mss toen nu krijgen jullie samen een kindje 2 ouders die er van houden en niet 1tje die t eigenlijk niet wilde
Heb je helemaal gelijk in, nu gaan we het over iets gezelligs hebben want word een beetje verdrietig Wat is de rest stillllllllllll.........
engeltje je moet je zelf niet schuldig voelen jij wilde wel maar die eikel van je ex niet en nu heb je een vent die wel wil en samen maken jullie een liefdes babytje en zo`n meeting lijkt me wel leuk hoor allemaal onze babytjes showen