ja leuk he vind hem zelf ook wel gaaf t idee zit al in hoofd toen we begonnen voor de 2e heb eventjes moeten wachten tot t zover was
als die lijstjes echt aan zou houden moet je dr 3 hebben en die hydrofiele luiers zelf 12 !!! nou dat ga ik dus echt niet doen hoor vind 4 of 6 echt wel genoeg met een kleine baby was je toch iedere dag wel een keer nou daar kunnen die luiers mooi bij hoor
Je geduld is wel flink op de proef gesteld hè! Est, dat ik ongi ga worden weet ik heel zeker, voel het sinds gisteren avond aan alles!
ik ga ff wat doen hoor in huis kijk af en toe even hier straks nog 2 verjaardagen kom gewoon tijd te kort sinds ik op t forum zit!
@Dianana Ja vind het qua aantallen soms ook een beetje overdreven. Als ik van iets te weinig blijk te hebben haal ik (of schoonmama) het er wel bij. @Mel Oow jee da's wel heel erg balen, dus je zit er nu echt op te wachten Maar als je juni overslaat kunnen de pendels wel eens gelijk hebben en gaat t snel. Ik ben even eten, tot straks!!
esth. jij had t laatst over die romper met uiltjes dr op? mss is dit wat voor je de droomfabriek: Gratis patroon slab met uil-applicatie mss leuk om op een aankleedkussenhoes te maken
Aach die is lief, ik denk alleen niet dat ik er een figuurtje op doe omdat de stof die ik gebruik nogal druk is. En een lockmachine heb ik helaas niet. Heb hem eigenlijk niet nodig, alhoewel het soms handig zou zijn maar die dingen zijn vrij prijzig en ik heb dit jaar al een dure nieuwe naaimachine gekocht.
owwww my god, ik dacht al ik krijg helemaal geen updates meer maar zie dat er een nieuw deel is k ga ff bij lezen.
ik wil er 1 voor mn verjaardag eigenlijk wil dr al heel lang 1 twijfel alleen tussen een borduurmachine en een lockmachine denk dat ik toch voor een lockmachine ga
goedemiddag dames hoe gaat het hier? bij ons alles goed heerlijk al een week in ons huisje heb gevoel of ik nog op vakantie ben hihihi maar staan weer wat foto`s in mijn album nou ga de kleine meid de haren ff doen en dan zelf maar is onder de douche springen en dan verjaardag van mijn schoonzus nou ik kom hoop ik snel weer mee kletsen met julllie als ik weer wat meer rust heb maar zoals ik al tegen diana had gezegt in een pb ik denk aan jullie allemaal jullie zijn lieve toffe meiden xxx van ons
t is eigenlijk gewoon geouwehoer miss dr is niet echt iets heel belangrijks gebeurt of vergis ik me meiden?