Nee, ik voel me vooralsnog niet anders. Hopelijk blijft dat zo!! Ik begin 21 juli met de tweede spuit (hormonen) en heb 30 juli de eerste controle-echo. Dus begin augustus de punctie. Spannend...
@Gekko Het gaat wel, gister kon ik echt niet meer ontspannen zitten of liggen. Zere rug, billen en schouders. Denk te veel gedaan afgelopen dagen. Ik ga vandaag denk ik niets maken, ben v/h weekend aan de slag geweest, staan foto's in mijn album van een muziek doos/uiltje en badjasje. Hoe is het bij jou?
Goed... en je vk had gelijk.... je krijgt idd hele erge buikpijn bij een miskraam.... echt een heel naar gevoel...ik heb het hele weekend op de bank gelegen of op de wc gezeten....
@Gekko Oow nee wat balen, maar is het er nu allemaal uit? En moet je dag nog naar de gyn. voor een controle of het 'schoon' is van binnen? Ik heb geen idee welk muziekje het is, ken het niet haha Je kan die doosjes los kopen bij handwerk zaken e.d.
In dit geval... liever eruit dan erin...ik moet idd nog een keer voor controle of ik schoon ben.. maar ik voel me leeg (fysiek niet geestelijk) Ik wordt vandaag gebeld door de vk dus dan wordt er denk ik gelijk een afspraak gemaakt denk ik... Jammer wel dat het muziekje niet goed te herkennen is...
Ja.. helemaal hetzelfde. Het is jammer, dat wel, maar echt.. ik heb liever een gezond kindje.... Mijn man vindt het wel jammer dat ik minder emotioneel ben.. tijdens de vakantie was er een reclame.... en iedere keer brak ik in duizend stukjes en moest ik echt huilen...bijna iedere aflevering van Bones.... moest ik huilen... ga zo maar door... Maar nu blijf ik droog.... dat vindt hij wel jammer... ik was blijkbaar heel schattig Hier trouwens die reclame uit engeland..... hij is echt heel erg!! YouTube - ‪RSPCA Home For Life TV AD‬‏
@Gekko Hij is inderdaad aan de zielige kant maar om nou te zeggen dat ik ervan moet huilen, nee. Zelfs niet met die berg hormonen in me hahaha Ik ben toendertijd ook alleen maar de eerste dag van het slechte nieuws verdrietig geweest, daarna had ik zoiets van hup alles eruit en op voor de volgende ronde. Mensen vroegen zich af of ik niet te snel ging, maar heb er nooit last van gehad fysiek. Wat grappig dat je man het jammer vindt dat je minder emo bent, je zou het toch juist andersom verwachten..?!
Hahahahaha.... ik moest alleen maar eerder huilen verder geen buien enz... Tegen mij werd ook door twee vk's gezegd dat ik het nu maar een tijdje rustig aan moest doen om deze moeilijke periode te verwerken... Mijn man en ik hebben eerder zoiets van... we gaan gewoon weer aan de klus... de eerste keer duurde het 8 maanden.... dus laten we alsjeblieft niet eerst even wachten... Daarbij... de toekomstige overoma had al dingen gehaalt... en ik begin nu al nieuwschierig te worden
Ik ben trouwens net gebeld door de vk.. donderdag 13.00 heb ik een controle om te kijken hoe het ervoor staat vanbinnen... ik moest me wel nog steeds in de gaten houden voor infecties enz....
HUH maar ik sta op ontzichbaar hier wel goed op dingen die ik ruik die er niet zijn, misselijkheid en maagzuur na