@Gekko Iedereen gaat er weer anders mee om. Ze raden volgens mij alleen aan om een 'normale' menstruatie af te wachten, maar dat kan bij jou natuurlijk weer wat langer duren. Ik hoop dat het dit keer sneller raak is voor jullie. Fijn dat je donderdag al kan langs komen. Ik ging net even fietsen naar de supermarkt +/- 500 m. en dat ging echt niet. Heb zo'n pijn laag in mijn onderrug naar mijn bil, aan een zijde. Ik wacht morgen nog even af als het dan nog zo is bel ik de VK en denk ik dat k naar de fysio ga. Zitten en lopen doet ook pijn @MisC Ik zag je naam net ook staan, dus je bent niet 'meer' onzichtbaar Ben er even vandoor, tot later!
Ga niet op eerste normale ongi wachten sorry.... voor hetzelfde geld duurd dat weer 65 dagen.... en als ze dat zouden voorstellen dan lijkt het me wel handig om dat te zeggen.... tot nu toe zeggen ze alleen, lijkt me beter om even te wachten, dit is toch heel erg heftig hoor... Enne Esth.... was je dat niet al van plan VOOR ik op vakantie ging??? Toen kon je al niet meer winkelen zonder pijn.... waarom ben je er zolang mee door blijven lopen???
Jaja nog een paar daagies even een vraagje aan jullie. diegene die zwanger zijn, voelde/wisten jullie dit al voor dat je posi testte?!
Ik niet.... er werdt hier zo vaak gezegd dat het raak was en dat ik moest gaan testen dat ik ben gaan testen om het tegendeel te bewijzen.....
@MissC Ik had een vermoeden dat het raak kon zijn, en qua symptonen volgens mij alleen wat maagzuur. @Gekko De klachten die ik eerst had, kwamen steeds omdat ik dan bijvb. een hele dag gewinkeld had, stof gezogen had.(te veel lichamelijke activiteit). Ze verdwenen dan na een dag weer. Nu heb ik afg. vrijdag ook weer in huis gepoetst en zat. een hele drukke dag op werk (veel lopen, traplopen) gehad. Dus kan het weer daardoor zijn dat mijn lichaam even moet herstellen. Maar het is erger dan gister, dus als het morgen nog even erg is ga ik bellen. Ik ha dook pijn in mijn schaambot, de vk zei dat dit komt door het hoofdje v/d baby dat ertegenaan drukt.
Dat laatste klinkt heel erg ongemakkelijk esth... maar doe het dan even lekker rustig aan de komende tijd.... voor jezelf vooral!! Ze zeggen namelijk dat je maar 1 lichaam krijgt en je er wel zuinig op moet zijn dus jij ook
hoi meiden ben ik ook weer eens... voel me nog steeds erg kut! jank om alles en heb nergens zin in... me lichaam zit helemaal vol met stress en dat uit zich met pijn in me buik en rug heb besloten morgen me HA te bellen voor een afspraak om alles te bespreken moet zeggen dat ik normaal ook altijd medicatie slik maar dat het ivm de kinderwens afgebouwd is en ik nu dus niks neem
@Gekko Ik doe rustig nu, maar van de hele dag bank/bed hangen word je chaggerijnig en je gaat jezelf in de weg zitten @True Vind het erg rot dat je je zo naar voelt. Dat wil je natuurlijk niet bij een zwangerschap. Ik hoop dat de HA je kan helpen, sterkte!
@ Miss C: Ik had geen echte symptomen... Tenminste... Niet anders dan voor een NOD ofzo... @ True: Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen!! Dit moet een tijd van genieten zijn *knuffel aan allemaal*
goedemorgen meiden, hoe gaat het hier?! ik zit in 2strijd met mezelf, zal ik testen of zal ik niet testen