Good morning. @MissC Oow nee wat balen voor je. Ik heb me vandaag ziek gemeld op werk, heb bijna 4 uur wakker gelegen vanacht en ben steeds met vlagen misselijk. De pijn in mijn bil/rug is wel een heel stuk minder.
En het stomme is Miss C... deze test hoeft niets te zeggen........ Ik hoop dat je te vroeg heb getest..... echt echt echt waar!!! Esth... wat naar voor je!! Voel je je ondertussen al iets beter dan vannacht???? Wel fijn dat het beter is met je rug!
@MissC Wanneer is je nod exact? Of weet je dat niet precies? @Gekko Ik voelde mij vanacht ok, maar kon gewoon niet slapen. Die kleine was ook bijna continue wakker en aan het boxen. K ga straks nog even proberen te slapen.
Doe dat.... als ik weinig slaap heb ik ook soms dat ik misselijk wordt... dat komt dan echt door een tekort aan slaap.... en zeg tegen die kleine uk dat ze zich rustig houdt dat jij ook je slaap nodig hebt....
oww meiden ik voel me zoo verdrietig nu, terwijl ik weet dat het nog kan omslaan al heb ik er heel weinig vertrouwen in
Daarom dus nooit nooit meer voor je NOD testen lieve Miss C!!! Het kan je zo ongelukkig maken!!!! En dat wil je niet...... Voor hetzelfde geldt is het een keer raak en heb je al tranen van verdriet vergoten..... zonder dat het ergens voor nodig was..... Bij dat zwanger worden gebeuren is er 1 spreekwoord..... die is echt heel belangrijk.... Geduld.... is een schone zaak.....
Jaaaaa... Hadden we met een beetje puzzelen (3 uurtjes) al gelijk na de 20 weken echo en ook het geboortekaartje is rond @ MissC: Das balen!!! Maar je NOD is pas over 2 dg....
goedemiddag dames hoe gaat het hier? zag dat miss omo wit heeft getest wat balen hopelijk over 2 dagen geen duivels en een streep op je test. hier heb ik het idee dat mijn ong er aan komt :S mijn nod is ook donderdag maar verwacht dat die er dan oook wel is :S pfffff hoop dat we toch nog voor 5 aug geluk gaan hebben heb een heerlijke verjaardag gehad en ben goed verwent en we hebben een nieuw gezinslid erbij sinds zondag een poesje genaamt maya