maar gekko hoe voel jij je nu? ben je al hele af van het vloeien? en denk je dat je het vruchtje kwijt bent?
Ja Bren ik ben het vruchtje kwijt... zondag om 17.30 ben ik het verloren.... dat weet ik omdat toen de buikpijn eindelijk ging liggen.... Vloeien begint nu ook een beetje minder te worden... gelukkig maar want ondertussen begon ik me wel een klein beetje zorgen te maken... ik had steeds vaker dat ik sterretjes zag als ik snel opstond
Owh en ik voel me eigenlijk geweldig.... ik heb na het weekend eigenlijk weer gewoon energie om dingen te doen en... tsja ik voel me eigenlijk gewoon goed (als die puist op mijn neus nu minder werd zou ik helemaal gelukkig zijn) Hoe voel jij je?
fijn dat je goed voelt gekko en tja een puist op je neus :S morgen moet je naar de gyn toch om te kijken of alles schoon is? hopelijk ben je snel weer zwanger vaak na miskraam is snel weer raak hoop bij jou ook ik voel me goed hoor ik zag het aan komen al is het wel weer een teleurstelling dat het weer niet is gelukt en word er gek van. maar ja afspraak met gyn schiet al op en hopelijk worden we daar wijzer van @ess dank je wel hoop het ook niet maar ga vanuit dat het wel nodig zal zijn. maar ja het is niet anders hoop dat ze ons wel gaan helpen ben het echt beu nu al meer dan ander half jaar wachten pffff en weet dat er mensen zijn die nog langer hebben moeten wachten maar we willen net als iedereen zo graag en elke maand weer die teleurstelling word er gek van
Naja Gyn... op het vk bureau hebben ze een echoprtist(?) die gaat kijken.... maar ik hoop ook dat het raak is... eerste pendel (van Gimena) geeft aan posi test in augustus... dat zou dan betekenen dat het weer gelijk raak is.... Ik ga heel even nergens van uit, maar het zou leuk zijn... Ik hoop wel voor je dat ziekenhuis niet nodig gaat zijn..... maar wel raar dat je nu al zolang bezig bent en het maar niet lijkt te lukken.... het is gewoon niet logisch voor mijn gevoel....
Owh lieve Diaan wat naar voor je!!! Ben je zwanger.... kan je er niet van genieten omdat iets je dwars zit...... dat kindje moet wel heel erg bijzonder worden.... drie jaar op moeten wachten, en dan nu dit..... Op zo'n moment duurd het vast nog heel erg lang voor het vrijdag is... Weet je dochtertje het al??? Of hebben jullie het haar nog niet verteld? Wat vindt zij ervan dat jij je zo voelt???
Loïs is al 2 weken uit huis snachts Overdag doen we dingetjes met r t is niet goed voor haar om mij zo te zien...schreeuw de hele boel bij mekaar Ben zo ongelukkig...t is zo eng heb me nog nooit zo gevoelt Raak dr erg van in paniek...ben mezelf helemaal kwijt Vanmorgen kwam ze binnen en zei ze...hoeft mama niet te huilen ?! Wat een knappe kop !!! Ze is zo lief ..vind t zo zielig voor iedereen om me heen
Owh Diaan..... je bent een kanjer.... hoop dat je rug snel weer recht is, je hoofd weer helder en je glimlach zo stralend dat de zon jaloers is.... en je zo je kleine weer helemaal gelukkig hebt... dit is niks zo....
@Bren Nee balen zeg Knuf @Dianana Wat heftig allemaal, probeer je niet schuldig te voelen tegenover je omgeving. Je kunt er zelf niets aan doen. Ik hoop zooo dat er snel iets gevonden wordt / je geholpen kan worden zodat je kan gaan genieten. @Gekko Hou op over lekker slapen, ik lig elke nacht rond 4.00 uur minimaal een uur wakker
Gaat vanzelf esth. Iedereen om me heen is ongelukkig door mij Ik heb dit helemaal niet aan zien komen.... Snap niks meer van mezelf... Heb echt t id gek te worden !!!
@Dianana De vorige keer heb je dit toch niet gehad? Het lijkt me zo naar en kan me er ook niets bij voorstellen. Kan alleen maar hopen voor je dat het snel minder wordt/over is. Dit verdien je absoluut niet.
Lieve Diaan, wat heftig allemaal. Ik heb het zo met je te doen. Zou willen dat ik je kon helpen. Hopelijk kun je deze nare periode snel afsluiten. Dikke knuffel voor jou...
hoi meiden diaan wat kut dat je je zo voelt,hoop dat je snel weet waardoor het komt en je hier hulp voor krijgt zodat je kunt gaan genieten! met mij gaat het ook steeds slechter! heb me HA gebeld en kan morgen terecht ook heb ik vrijdag een spoedgesprek met me behandelaar bij het riagg en hoofd psychiater ivm evt toch weer starten met me medicatie(aangepast of andere),aangezien me ptss(post traumatische stress stoornis,door het geweld en mishandelingen in het verleden) en depressie chronisch van aard zijn en ik dit gewoon niet trek nu (ook door omstandigheden die momenteel spelen!) ik heb vanmiddag ook me VK gebeld en alles uitgelegd en ook dat ik veel harde buiken(ja nu al) heb,incl veel rug en buikklachten(door de stress) zij heeft me met klem gezegd het rustig aan te doen omdat de baby er nu toch het een en ander van meekrijgt ik heb dinsdag toch een afspaak met dr en ga het er dan uitgebreider met dr over hebben tja dit was dus ff een update van mijn kant..ik ga als jullie het niet erg vinden ff op de bank wat proberen te rusten...aan gezien me kids ff mee zijn met opa en oma! diaan ik begrijp je schuldgevoelens t.o.v. je kleine meid heel goed! ik heb dit dus ook heel erg t.o.v. mijn mannekes! ben op dit moment echt niet de leukste moeder....en ze hebben ocharm ook nog eens vakantie hier dus zitten de hele dag met me opgescheept!
@True Heel veel sterkte, hopen dat je aan de medicatie mag en dat die je rot gevoelens wat weg nemen.