Heerlijk! Mocht onderhand wel.. Helaas roepen ze voor de komende 2 !!!! weken weer regen af.. Fijn die ZOMER vakantie hoor!
Niet klagen.... het is nederland.... wat is een beetje zomer zonder een stevige verkoudheid van door de regen fietsen
Ik hang ertegen aan.... zo van misschien wel misschien niet.... Man heeft wel een goede neusverkoudheid gehad... maar die is er weer overheen...
Maar idd.. verkouden zijn is denk ik mijn minst favo ziekzijn..... je kan er zo weinig aan doen en als je pech hebt blijft het weken lang hangen....
@Bren Oeps ik dacht dat het dit keer je goede been was. @Diaan Wow dat je het nu al weet, is er dan niet een grote kans dat ze er naast zitten..? Ik hoop het natuurlijk niet voor je en ik gok toch ook een meisje
Daaaaag gekko! Fijn weekend! Ik kom er net achter dat ik me vorige maand vergist heb met de cyclus. Die was maar 27 of 28 dagen.. sufferd. Niet dat het uitmaakt. Die test datum gaat m sowieso niet worden. @Bren: Gecondoleerd.... Ook voor je man. @miss; Balen meis!
hoi meiden ben bij de ha geweest gisteren,maar die kon niet veel voor me betekenen behalve een luisterend oor aangezien het een vervanger was... ben vandaag bij het riagg geweest en ben weer aan de medicatie gezet! betekend wel dat ik de rrest van de zw.schap onder begeleiding van een gyn kom te staan enbij de bevalling behalve een gyn ook een kinderarts aanwezig moet zijn ivm evt bijwerkingen voor de baby en mogelijke opstart problemen...pfff moet nog even afwachten hoe en wt en of ik niet en en kan doen dus vk en gyn want zou het wel echt erg vinden als ik me vk gedag moet zeggen aangezien het een superrrrrrrrrrrr lieverd is! ben weer effe ervandoor....me kids ophalen bij opa en oma doeiii
@all, jullie zijn lief! Bekijk bijlage 167231 @Ess, jawel, bij mij spookt die gedachte al een tijdje dat ik naar de HA wil gewoon om ff te checken of alles wel goed is bij ons beide, maar mn man wilt het absoluut nog niet:x (bang voor het antwoord wat er kan komen?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!)
@True Aan de ene kant irritant dat je die extra controles e.d. krijgt maar aan de andere kant is het nu wel fijner voor jou. @MisC Zou jij al wel willen dan? Misschien toch bij je man erop aan sturen anders weet je misschien nooit hoe lang het gaat duren als er toch iets niet in orde blijkt (wat ik natuurlijk niet hoop voor jullie) Ik had net zoiets naars: Ik had al de hele dag super veel last van maagzuur, eten opboeren en ik ging net gewoon over mijn nek. Zo bizar er kwam alleen maar geel maagzuur/gal uit terwijl ik 5 min. daarvoor mijn eten op had. Bah (sorry voor t vieze verhaaltje)
esth. het aftellen is begonnen bij jou he...nog maar 47...ofja bijna 46 dagen!! spannenddddddddddddddddddddd
mss is het al zo snel veteerd of heb je nu zoveel maagzuur dat er gewoon een laagje geel en zuur op dreef dat dat e alleen uit kwam? hoop dat je me begrijpt hihi ik heb trouwens citalopram gekregen(1x daags) en oxazepam,deze is om de scherpe kantjes eraf te halen zeg maar,die moet ik alleen nemen als het echt nodig is pff heb vandaag 3 uur aan een stuk van praten praten en nog eens praten erop zitten bah bah
Good morning!! @True Heeft het praten wel geholpen? En moet je nu vaker terug komen voor een gesprek? Heb je die mediactie eerder ook al eens gehad en hielp het toen. Hier is het aftellen inderdaad echt begonnen maar vind het nog steeds (te) langzaam gaan haha. En ik snap wat je bedoelt. Maar ik denk dat er gewoon flink tegen mijn maag/slokdarm geduwd wordt. Heb echt de hele dag door maagzuur en boer continu eten op, ben dat zo zat Maarja er is niet veel aan te doen. Kan moeilijk stoppen met eten.
ik zou wel eens naar de HA toe willen al is het maar om ff te kijken of alles wel goed is. ik hoef nog niet eens perse meteen de MMM in als ik maar zeker weet dat er niets aan de hand is, maar helaas mn man wilt pas vanaf nov naar de HA.
@MisC Dat kan ik me voorstellen, oef en jeetje nog tot nov. wachten is best lang. Kan je anders niet alvast zelf gaan.. Ik bedoel je wilt het samen doen natuurlijk maarja als het je meer 'rust' geeft. Jullie zijn al best een tijdje bezig.
Ik ben het eens met Esthertie. Tot november wachten is nog zo lang! Je vergeeft het jezelf misschien nooit als er straks wat is. Dan zeg je misschien steeds: was ik toch maar eerder gegaan. Ik ben blij dat wij de stap snel hebben gezet. We zijn nu pas een jaar bezig, maar al volop in de MMM omdat we beide een vermoeden hadden dat er iets niet klopte. Ik had er niet aan moeten denken nu pas de stap te moeten zetten. Het heeft mij (ons) een heleboel onzekerheid en pijn bespaard. Ik was iedere maand rond mijn NOD zo gespannen en verdrietig. Ik wens je veel sterkte met de beslissing. Het is ook niet niks....
goedemorgen meiden, hoe gaat het hier?! met mij gaat het wel, ik ben me eigen in de afgelopen dagen kapot geschrokken. ik ben vanaf gisterenochtend echt elk half uur een bloedstolsel verloren tot gisteren avond en vanaf toen echt elke 10/15 minuten een bloedstolsel en nu is het gelukkig nagenoeg over! ik ga hier morgen wel ff de huisarts over in lichten want het was niet normaal (ik ben denk ik in totaal wel een maatbeker vol bloedstolsels verloren) enne ladies sorry voor het vieze detail verhaal xxx
@MisC Dat is vreemd, lijkt me zeker goed om morgen even contact op te nemen met de HA. Ach ja en sommige dingen zien er nu eenmaal niet uit als hartjes of ruiken naar bloemetjes Ik heb weer een nieuwe buikfoto gemaakt. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/35113-albums6139-picture40101.jpg
hoi meiden hier ben ik ook weer eens met mij gaat het redelijk... medicatie zal pas ove 4 weken gaan werken... ben wel sinds start medicatie (2 dagen)kots en kots misselijk met af en toe braken....pfffffffffff.....denk dus dat dit met de medicijnen te maken heeft..... bah voel me zoooooooo ellendig!ben ook bek en bek af! heb ook al een paar dagen last van harde buiken en zuurbranden,maar dit was al voor start medicatie... pff en vanmorgen ben ik ook nog eens wakker geschrokken doorrdat me jongste besloten had om naar beneden te gaan en stiekem om het aanrecht te klimmen toen ik nog in bed lag... ineens hoorde ik een harde slag en een hoop gegil ....bleek meneer ervanaf gesodemieterd te zijn !!! ben uit me bed gesprongen ,heb de trap geloof ik met 3 treden tegelijk genomen toen ik naar beneden stormde hij bleek een gapend gat onder zijn kin te hebben.... heb me vader gebeld (me vriend was werken nl) en zijn gelijk naar de eerste hulp gereden...daar hebben ze het geplakt! pffffffffff............een heerlijke manier om je zondag ochtend door te brengen