December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    @esth,
    Wat een prachtige buik heb je!

@true,
    ik geloof graag dat je je kapot geschrokkken bent!
    hoe is het nu hem m?!

2. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@True Pff ik heb met je te doen. Je voelt je niet lekker en dan een aap die zulke streken uit haalt. Gelukkig heeft ie verder niets ernstigs. Het zal wel een lesje voor hem geweest zijn om niet snel meer van die capriolen uit te halen.

En misselijk zijn is echt geen pretje, heb er hier sinds een week ook regelmatig last van (gelukkig niet over geven). Vooral wanneer ik 's nachts wakker wordt en naar de wc moet.
    Ik hoop voor je dat de medicatie toch eerder aanslaat en je je snel wat beter voelt.

3. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    miss c dat was idd schrikken!! maar gaat nu gelukkig wel weer....hij en zijn broer zijn inmiddels weer heerrlijk ruzie aan het maken pfffffffff!!

esth mooi buikje hoor hihihihi.....nog een paar weekjes en je moet er alweer afscheid van nemen! ik vond dat altijd wel jammer...

miss c wat raar van die stolsels...ik zou er zeker mee naar de ha gaan!!

4. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    hallo dames

@true jemig dat is indd schrikken zeg maar gelukkig gaat het al weer goed en is die al weer aan het ruzie maken met zijn broer hihihi

@ est zo als true al zei wat een mooie buik zeg :D
    nog maar heel ff dan moet je er afscheid van nemen en mag je het wondertje dat er nu in groeit in je armen sluiten

@ miss zou zeker morgen ff naar de huisarts gaan hoor

hier gaat het verder wel woensdag de begrafenis van oma zie ik wel een beetje tegen op
    ik weet zeker dat oma een mooie dienst krijgt die ze verdient
    en we hebben vrede met het feit dat ze er niet meer is.
    maar een begrafenis roept bij mij heel veel herinneringen op naar de begrafenis van mijn neefje die op 15e jarige leeftijd is verongelukt pffff nu ik dit aan het typen ben staan de tranen me al in de ogen dus ga ook maar weer stoppen
    sorry al weer zo`n ego bericht :(
    terwel er een aantal dames zijn die veel moeilijker hebben zit ik hier te miepen sorry sorry sorry moest het echt ff van mij aftikken

nou dames tot snel liefs van mij

5. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Bren......x

6. Esthertie

Good morning!

@Bren Maakt niet uit, sterkte! En een begrafenis is natuurlijk nooit 'leuk'

@Dianana Hi, al vorderingen?

Hier weer een rot nacht gehad, lang wakker gelegen, misselijk, rusteloze benen, eten dat steeds omhoog komt. Mag ik al persen?? ;)

7. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Medicijnen lijken iets te gaan werken.....geen paniekaanval meer gehad iig
    Ben nu wel steeds misselijk tot overgeven toe

8. Esthertie

@Dianana Gelukkig dat je je al iets beter voelt. Wel naar dat misselijkheid een v/d bijwerkingen is.
    Ik dacht dat ik mooi zonder misselijkheid t eerste trimester door was gekomen, maar t komt nu pas :( Bah wat is dat irritant.

9. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Weet eigenlijk niet of t door de medicijnen komt
    Tis niet fijn iig bah. Lijkt t 1 beter te gaan krijg je t ander
    Zo'n verschil in zwangerschap had ik niet verwacht

10. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedemorgen dames

@diana fijn dat de medi aan beginnen te slaan hopelijk ben je snel weer helemaal de ouwe.
    maar wel balen dat je zo missenlijk nu bent

@est nee jij mag nog niet persen nog ff vol houden maar snap dat je wel een beetje genoeg van begint te krijgen al die bij komende kwalen :S

11. Esthertie

@Dianana Dat kan ik me voorstellen, je verwacht dan zo'n beetje een zwangerschap als bij de eerste en niet zo totaal anders.

@Bren Inderdaad, k had niet verwacht dat het zo tegen valt. Had gedacht, hup dat doen we even. Ben ook echt blij dat ik nog maar 2 wk. hoef te werken. Kom op mijn vrije dagen de deur ook niet echt meer uit, geen zin in en puf voor.

12. Esthertie

@MissC Heb je al contact met de HA gehad??

@Bren Ga je verder nog iets doen vandaag?

13. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bren sterkte.... begravenissen zijn eigenlijk nooit een pretje....

Diaan.... gaat het een beter... krijg je het ander......Nog even en je zit op een derde....hopelijk gaat het snel allemaal beter!!!!

Miss C.... je bent iedere maand zo verdrietig..... kan je het er niet over hebben en kijken of je wederhelft dat misschien mee kan nemen in zijn overwegingen.... Hij moet het toch ook vervelend voor je vinden dat je zo'n verdriet hebt...

Esth.... neem je rust... als je het zo zwaar hebt.....en misschien overdag hazeslaapjes als je de mogelijkheid hebt?

14. Esthertie

@Gekko Hazeslaapjes doe ik al, maar denk dat ik daardoor 's nachts ook minder/slechter slaap. Jij nog plannen vandaag?

Ben even naar de supermarkt, chocomelk halen. Is mijn verslaving sinds een week of 3 en is een v/d weinige dingen die helt tegen maagzuur.

15. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Goedemorgen chica's!

Wat een hoop verdriet hier zeg!
    @miss: zeker naar de ha gaan met de stolsels!!! En idd, je bent nu toch al enige tijd bezig, je kan het misschien aanspreken als je toch naar de ha gaat? Moet voor jouw man toch ook steeds verdrietig zijn zo...

@true: fijn he, die kids die geloven dat ze alles kunnen, en als het misgaat er vanuit gaan dat super mama er op tijd is om ze op te vangen. Klote dat je nu zo misselijk bent. Hopelijk gaat dit snel over, en slaan je medicijnen aan zodat je jezelf weer goed gaat voelen!

@bren: dikke x!!

@ diaan: Gelukkig voel je je wat beter... Hou vol he!

@esth: NEE je mag nog niet persen! Laatste loodjes he ;)

@gekko: HOI!!

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melk is toch ook heel erg goed tegen maagzuur???

Ik zou vandaag mijn aquarium grondig schoonmaken.... twee wassen draaien.... en misschien een brief schrijven....

Ik dacht dat je juist hazeslaapjes moest doen???

17. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Soja melk helpt nog beter tegen maagzuur....

18. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja est snap dat het dan even tegenvalt maar ja de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst he
    en ik moet straks werken nog maar 2 dagen vandaag nog en vrijdag dan vakantieeeeeeeeeee :D
    en we gaan vanavond even kijken bij oma.

@gekko hoe gaat het met jou?

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogge Apie!!
    Hoe is het met jou op deze druildag???

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super... dit weekend paar keer laat gaan slapen.... te vroeg op.... werd vanmorgen pas om tien uur wakker:)

Hoe is het met jou Bren? Leuke dingen gepland voor de vakantie?

Deel Deze Pagina