Hi Bren! Rustig aan hoor, we vergeten je niet en zien je graag weer als alles een beetje rustig is weer!
enne we hebben toch lekker een midweekje weg geboekt. heerlijk 5 dgn Londen naar dit hotel gaan we. Informatie Byron (Hotel) met Holland International
@Dianana Heb je nog elastiek kunnen vinden? Ik heb in mijn album een foto van het kussen gemaakt, heb het toch maar met een tunneltje gedaan. Hij past perfect
dank je wel dames we zijn er ook zo blij mee met het huisje en genieten echt we beetje het gevoel dat we in een vakantiehuisje zitten hihihi en nousje is ook helemaal blij met haar kamertje en kan er heerlijk slapen vanmorgen toen ze wakker was ging ze papa wakker maken en hebben ze samen een heel ontbijt gemaakt met croissants en kaiserbroodjes en gekookt eitje enzo hihihi was een verrassing voor mij al was ik gister al dat ze dat gingen doen hahaha nou dames tot snelllllll xxx van ons
ja esth. ik heb elastiek gehaald we zijn nu pas thuis van de verjaardagen kleine moet zo nog in bad die is echt zwart gewoon! dan fles en te bed en dan ga ik mss nog ff achter de machine ik ga nu eerst je foto kijken
@Dianana Natuurlijk, hij is een beetje donker. Als je hem hebt gezien laat het even weten dan haal ik hem er weer vanaf.
ik heb hem gezien esth. maar nu ben jij weg ...kun je hem niet meer verwijderen... maar je hebt hem evengoed in verstek gedaan gaat ie dr wel makkelijk om zo ? rekt je stof ook ? ik doe t met zilveren kunstleer gaat toch niet helemaal zoals ik t wil kan nu weer geen veiligheidsspeld vinden morgen maar weer verder
@Dianana Ik heb hem inderdaad in vestek gedaan, gaat er prima omheen. Je hoeft de stof niet te rekken en het kussen is natuurlijk heel flexibel. Je moet het elastiek niet te strak doen, maar net dat hij er onder blijft zitten en niet gaat 'lubberen'. Succes!!!
de zon is hier nog ver te zoeken mel de kleine wordt zo gehaald door oma en ik ga weer te bed ben helemaal kapot
@Good morning! @Dianana Slaap lekker nog even, hoop dat je je straks beter voelt. Hier is het ook een super zonnige dag, vanmiddag maar even van genieten.
hallo dames... hier ook lekker zonnig en warm denk dat ik zo lekker in de tuin ga zitten met een kopje koffie mooie hoes est!!!! mss ga ik het ook eens proberen na de 20 weken echo hahaha ik heb een paar jaar geleden een stuk of 9 (dezelfde)carnavalspakken gemaakt (incl 1 kinderpakje en 2 baby pakjes) dan moet een lakentje (om te beginnen hihi) toch ook wel lukken