December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hier alles goed hoor!
    Klote regen en zwaar verkouden...

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmmmm verkouden....dat is naar..... en dan ook nog regen.... de herfst begint vroeg voor jou dit jaar:p
    Heb je genoeg snotterdoekjes?

3. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ze zijn niet aan te slepen!
    Het zit alweer in mijn longen ook, dus hopen dat dit niet erger gaat worden. De jongste en de oudste lopen nu ook te snotteren. Manlief heeft al 3 dagen een kriebel hoest.
    WEET JE WEL HOE IRRI DAT IS?!
    Kan er gewoon niet van slapen. Kan hij natuurlijk niets aan doen, maar ik heb vannacht menig keer het impuls een kussen over zijn kop te douwen onderdrukt.....

Voor de rest hou ik er heeeeeeeeeeeeel veel van hoor hahaha

4. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ik zit me te bedenken dat ik over 3 dagen weer ongi moet worden, maar ik voel helemaal niets!
    Het zal wel weer later zijn.. pff onzin ook iedere keer. Nog 2 dagen dan weet ik of ik mag gaan spuiten. Hopelijk loopt mijn cyclus dan weer snel mooi op tijd!

Niet zwanger kunnen raken op dit moment is 1 ding. Vervelender vind ik dat je gewoon 2 weken (lichtelijk overdreven ;)) rekening moet houden met de poes in de hangmat. Steeds weer controleren of het niet al zover is. Vooral als je weg bent! Of wil gaan zwemmen ofzo whaaaa

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahahaha... ik ken het gevoel heel erg goed hoor Apie!! Maar kriebelhoest... daar zijn drankjes voor... heb het ook een keer gehad.... en toen mijn man echt dol werd van mijn uche uche uch... heeft ie een drankje gehaald... dat werkte als een trein!!

Maar voor de rest heb ik niet echt een idee..... veel vitamines... voldoende rust... en zo min mogelijk naar buiten zou ik zeggen... maar ik weet niet in hoeverre dat werkt....

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    De wie in de wat??? HUH???
    Watis er dan aan de hand met de kat?? en waar moet je op controleren???

7. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hahahaa gekko toch:

Ken je deze dan: oma op bezoek?
    Of de rode vlag?
    Euhm, zo zijn er nog tal van......

Wat betreft dat drankje: Welke was dat?? Ik heb er een voor m, van de apotheek eigen merk, maar dat werkt dus niet...

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja die van de kat kende ik dus niet.... dacht dat je een zwangere kat op knappen thuis had;)

Die hoestdrank... ik dacht dat het bislofon was.... En anders dat andere grote hoestdrank merk.... voor droge kriebelhoest

9. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Van gewone melk krijg is last van mijn darmen en buikpijn. Drink soms soyamelk maar dat vind ik niet zo lekker om er zo een glas van te drinken. Jij bent heel wat van plan vandaag, goed!!
    Ja als je 's middags moe bent en wilt slapen moet je eraan toegeven, maar vind dat soms zo lastig.

10. Esthertie

Haha had nog niet verder gelezen, misschien daar dan toch maar een glaasje van drinken.

Trouwens volgens mij heb ik op een plek aan de binnenkant echt een grote blauwe plek, die kleine blijft me maar schoppen :(

11. Esthertie

@Apie Oow da's zo irritant een hoestende/kuchende vent naast je. Mijn vriend heeft dat soms ook maar moet dan gewoon ff z'n inhaler gebruiken. Meestal maak ik hem wakker en zeg hem dat te doen omdat ik niet kan slapen. Maar t is ook sneu voor ze.
    Die van die kat kende ik ook nog niet, krijg er meteen een raar idee bij. (een enorma bos haar in je onderbroek ;)

12. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ah gatver esth.!!!

13. Esthertie

Hahaha sorry, maar dat was t eerste dat bij mij opkwam :)

14. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Klinkt ehm...............blegh;)

15. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hahaha vieze meisjes!

Nee, heb geen kat die op knappen staat gekko ;) Ik hou niet van katten.. (sorry aan al van jullie die wèl van katten houden en ze hebben).
    We hebben wel een hond!
    Ook leuk toch...
    Soms..
    Heeft ook veel haar esth.
    hahahahahahahaha.
    Ben hier nu alleen, en ben melig sorry!
    Dus ik ga weer ff iets doen...

16. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Heb mijn longen ff een nieuwe plek gegeven!
    Dat 'lucht' op zeg!
    Voor 2 minuten ja...bah bah. Leuk zo die zomer. Ben nu al toe aan de griepspuit die ik van de herfst pas kan krijgen!
    Aandachtpunt voor de ha's! Flexibel zijn. Half nederland heeft de griep alweer gehad, komen zij aan met d'r griepspuiten.
    Beetje mosterd na de maaltijd he.......

17. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Hai lieve meiden!

Wat is er veel gebeurd zeg hier! Ik heb alles mee gelezen en denk aan jullie.

Est, nog even volhouden, je bent er bijna!

Miss C, ook ik zou naar de ha gaan als ik jou was, met of zonder man.

Diaan, nu weer misselijk.. Mag wel een hele zoete baby komen straks, zodat je tijd en rust hebt om te herstellen en te gaan genieten.

Bren, sterkte meis!

True, ook voor jou valt het allemaal niet mee, dikke digi knuf voor jou!

Apie, spannend of je mag gaan spuiten!

Gekko, Hoe gaat het met je?

Zelf even weinig zin gehad om mee te schrijven maar wil liever niet hier bespreken waarom. Ik zal jullie zo een pb sturen.

Kom nu weer wat vaker hoor!!

18. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Hey mel: dat klinkt ernstig... Gaat alles wel goed met je?!

19. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Apie, gelukkig niks ernstigs maar wel zorgelijk/vervelend.

Pb verstuurd, hopelijk niemand vergeten!

20. Esthertie

Ik kom ff klagen. Voelde mij vandaag op zich prima, ben vanmiddag een klein stukje met een vriendin en haar hond gaan lopen. Echt een klein stukje nog niet eens 1 km. bij elkaar. En ik kan nu haast niet meer lopen door de pijn in mijn schaambot, zelfs wanneer ik stil zit doet het zeer :( Mijn moeder was zo lief om te komen koken. Sorry, ik moest even klagen.
    Hoe is het hier verder.

@Mel PB gelezen en je een berichtje terug gestuurd.

Heeft iemand nog iets van MissC gehoord? Ik ben benieuwd wat de HA heeft gezegd en of alles in orde is..

Deel Deze Pagina