Est, wat vervelend zeg! Misschien toch wat rustiger aan gaan doen op je werk?? Hoop dat je meisje zich wat eerder laat zien dan uitgerekende datum..
@Mel Ik heb vandaag niet eens gewerkt en afgelopen dagen op mijn werk was t heel rutig dus bijna alleen maar gezeten. Vandaag heb ik de hele dag thuis gezeten en een ienemienie wandelingetje gemaakt. Als ik morgen nog zo'n pijn heb ga ik mooi weer niet werken, kan amper lopen. Sorry voor de klaag berichten.
lieve meiden, ik heb jullie lang laten wachten sorry! ik heb nog geen contact met de dokter gehad, ik wou vandaag ff afwachten omdat ik gisteren al bijna geen bloedstolsels meer had maar ik moet van de week toch ff naar de apotheek (dit zit in de HApraktijk) en dan vraag ik het meteen ff na! ik moet zeggen ik heb gisteren een verhaaltje gelezen dat meisje had ook hele erge bloedstolsels en die maand erna was ze ineens zwanger, dus misschien is het wel een schoonmaking van mn baarmoeder...
Hier mag je klagen hoor Est!! Ik zou als ik jou was morgen niet gaan werken als het nog zo is! Misschien heb je wel bekkeninstabiliteit? Zou niks forceren nu, je moet met een beetje pech nog 8 weken lopen. Sterkte en klaag maar lekker hoor.
Meiden, bedankt voor jullie lieve pb'tjes! Ik ga er nu een paar beanwoorden en de rest morgen. Doet me goed, jullie zijn lief!
Good morning!! @MissC Het kan natuurlijk van alles zijn, wel fijn dat het nu over is. Ik zou het voor de zekerheid toch even navragen bij de HA. @Mel Dankje = lief! Ik ga vandaag niet werken, heb weer heel slecht geslapen en de pijn is niet veel minder geworden helaas
Goedemorgen! Est, goed van je dat je naar je lijf luisterd! Doe rustig aan en bel de ha als het niet gauw beter wordt!
@Mel Dank je, doe ik. Maar het hoord er helaas gewoon bij. Is niet veel aan te doen dan rusten en rustig aan doen.
Morgen! Wat vervelend voor je esth! Luister idd maar goed naar je lichaam.. @mel: jij bent zelf lief @miss: ik had m ook gelezen.. Hopelijk is dat bij jouw net zo!!!! Hoi diaan! Hoe voel jij je vandaag?
Zit iedereen buiten in de zon ofzo Vanaf volgende week VERWACHTEN ze: ZOMER WEER!!! Jaaaaa, het moet niet gekker worden in de zomer haha.. Ik heb buikpijn... ik vrees dat de red devils ietsie pietsie eerder gaan komen dan verwacht was.... Nog 1 dag, dan komt de uitslag van de b12, en als ik dan mag gaan spuiten kan mijn cyclus weer lekker normaal gaan doen!
@Apie Ik hoop voor je dat de uitslag v/d B12 ok is en je snel aan de slag kan met spuiten. Voor een mooie cyclus. Hier is trouwens geen zon meer En graag niet te warm he volgende week, dan wil ik een zwembad in de tuin.
Deuren schuren, tafels olieen, strijken, was opvouwen, de tuin en de kattenbak.... Owh en paaar schappies en koken en als ik nog tijd heb een beetje sporten en een comp spelletje... Jij? Bezig voor je webwinkel? Of lekker aan het rusten?
@Gekko Jeetje wat een druk programma, zo kom je de dag wel door. Ik ben bezig met een bestelling van 3 verschongsmatjes. Ze zijn net klaar
Ahhh dus jij kan nu lekker rusten Ik met toch iets doen.. gelikkig houdt dit weer (nat en dan warm en zonnig) me wel bezig... onkruid groeit echt ongelofelijk snel!!!
hoi meiden ben ik ook weer ff ik schrijf momenteel niet zo veel mee sorry hiervoor,maar lees wel geegeld mee hoor heb alleen niet zo veel zin om te schrijven nu sorry... bren gecondoleerd met de oma van papa (heb ik denk ik gemist!) en veel sterkte bij de begrafenis est wat vervelend dat je zo'n last hebt van je schaambotje gekko...lieverd hoop dat je de miskraam wel een plekje kunt geven mel en dianana ik heb jullie pb gelezen en zal hier morgen op antwoorden apie succes met de b12 uitslag ess hoe loopt het mmm trajekt schiet het al wat op meis? miss c ..jij moet zeker ff langs je ha want dit klopt niet hoor die stolsels engeltje...hoe is het met jou?heb niet veel meer ove je gelezen...wel nog alles goed hoop ik?! en wanneer krijgen we weer een buikfoto?? ik moet om 20.45u bij dde vk zijn....hoop dat ze nog extra tijd heeft voor een echo! zal een en ander moeten bespreken ivm overdracht naa een gyn...het hele hoe en wat nu verder enzo! ik laat jullie mss vanaaf nog weten hoe het gegaan is en anders morgen en hopelijk een echo erbij want we willen nl graag weten wat het wordt!!
hai meiden ben ik weer ff ben bij de vk geweest en alles was goed met de baby ben hier erg blij om,omdat ik me echt zorgen maakte ook omdat ik de baby nog niet echt voel....tenminste niet vaak en wat ik voel twijfel ik ook aan of het de baby is... maar gelukkig alles was goed... ook hebben we een echo gekregen hihi...was normaal niet de bedoeling maar ze maakte voor ons een uitzondering hihihi omdat we het zo lief vroegen hihi heb ook uitleg gekregen over hoe een en ander nu zal gaan bij de geboorte van onze beeb ik moet dus idd poli klinisch bevallen en er zal ook een kinderarts bij de bevalling aanwezig zijn die onze baby zal oderzoeken na geboorte de baby zal na geboorte sowieso 24 uur in het ziekenhuis moeten blijven in de couveuze en in de gaten worden gehouden ivm eventuele afkick veschijnselen en ademhalings problemen.. de vk zal binnenkort een afspraak bij de kinderats in het zk voor ons regelen zodat we daar uitgebreid uitleg krijgen en mss ook een rondleiding oid effe nog over de echo....de kleine was druk aan het trappelen en draaien,drinken/happen en draaide zich konstant om en schoot ook nog eens van links naar rechts! we hebben ook gevraagd naarr het geslacht en voor zover ze het kon zien....krijgen we een........MEISJE! hihihihi....durf me nog niet echt erop vast te pinnen maar ze zit er bijna nooit naast(de vk) hihihi 20 aug hebben we de 20 weken echo in het ZH en dan vragen we het nogmaals