December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    ja ik hoop dat ik de beeb snel ga voelen hihi

owja de vk zei ook dt ik waarschijnlijk meer last had van depressieve gevoelens omdat het een meid is die geven nl wat extra vrouwelijke hormonen af ofziets hihi of ik het dubbel vrouwelijke hormonen ...in ieder geval iets in die zin hihih
    dus ben benieuwd wat dianana krijgt

2. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    True!! Gefeliciteerd meid, wat bijzonder! Hier trouwens heel erg depressief geweest bij mijn tweede en werd er juist verteld dat je bij jongens juist eerder depressief zou zijn.. Nah ja, maakt niet uit, jij krijgt vast een prachtige dochter!

3. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Good morning!!

@True Van harte gefeliciteerd!!! En super om te horen dat alles goed is met de kleine, ben blij voor je ook omdat je goede begleiding krijgt.

@MissC Ben jij inmiddels nog langs de HA gegaan?

Hier is de pijn in mijn schaambot wat minder, maar heb besloten om niet meer te gaan werken (iig deze week). Dan maar 1,5 wk. de ziekte wet in. Ben bang dat als ik weer aan de slag ga ik te veel loop&doe en dus weer meer pijn krijg. Vind het wel jammer t voelt een beetje als falen. Ook zijn de baas en nog een collega op vak. + vandaag nog een zieke collega, ze zijn dus erg onderbezet. Voel me schuldig maar mijn gezondheid gaat voor.

4. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    thanks meiden...
    hier nog een paar echo foto's

hier was de kleine aan het kruipen hihi

5. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    en toen draaide de uk zich om...boe!!! hahah kwam ook echt zo over want ineens was daar het gezichtje alsof ie boe riep hihi de kids schrokken zelfs:D:cool:

6. Esthertie

@True Echt een alientje op de tweede foto hihi, wel hele mooie duidelijke foto's! :)

7. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    en hier het bewijs.....we zagen een hamburgertje (3 streepjes)en konden verder geen uitsteekseltje vinden dus voor 99% een meisje
    wat denken jullie?

8. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hahah jaa me oudste zoontje is er zelfs bang van hahahah:cool:
    hij zei gisteren al...mama ik schrok me echt een hoedje hoor hihii
    maar jeetje wat was die kleine beweeglijk en dan nauwelijks voelen bewegen he.....

9. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    terwijl ik de 2 oudsten beiden al heel vroeg voelde....15 en 14 weken meen ik als het niet al een week eerder was

10. Esthertie

@True Ik kan me voorstellen dat een kind daarvan schrikt, wel leuk dat ze mee zijn gegaan. Ik voelde de kleine dacht ik bij 18 wk. maar wist het niet zeker. Bij 20 wk. voelde ik het duidelijk. Ik hoop dat je snelt iets gaat voelen (dan is het nog leuk ;)
    Ik kan helaas niets uit je echo opmaken mbt geslacht.

Zojuist heb ik toch voor de zekerheid even de VK gebeld met mijn klacht. Ze vond het klinken als een soort licht overbelasting v/d bekken, alles wordt weker, de zwaartekracht krijgt invloed. Dus eigenlijk gewoon pijnlijke bekken/schaambot. Op haar aanraden de fysio gebeld voor een afspraak om wat oeffeningen te doen, die bellen me morgen terug ivm vakantie van personeel.
    En meteen mijn werkgever op de hoogte gesteld dat ik t/m zat. niet kom werken.

11. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hoe reageerde je werkgever?

dat je pijn krijgt aan je schaambot kan ook komen omdat de kleine met het hoofdje begint te drukken(indalen?)
    ik had vanaf een week of 30 het gevoel of ik het hoofdje tussen me benen had hangen (bij me jongste dan) hij was toen nl al diep ingedaald pfffffffffffff owja en had al 3 cm ontsluiting
    ze zeiden toen dat ik de 35 weken niet ging redden...nou heb ovegelopen tot 42 weken en dat duurt dan langggggggggggg hihihi

12. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    tja en wat beweging betreft.....ik heb wel af en toe het gevoel of er wat woelt daarbinnen...en soms wel een plopje maar is heel anders als bij me oudste 2 dus twijfel dan of het me darmen zijn...tis iig niet duidelijker geworden het gevoel..dus tja twijfel alom hahha
    ach ja zal binnenkort wel veranderen...hihihi dan wens ik mss nog om een beetje rust hihihihi

13. Esthertie

@True De vk had niet het idee dat het het hoofdje is omdat dat meestal alleen een beurs gevoel geeft en ik echt pijn aan het bot heb, pijn bij het omdraaien in bed (schijnt een teken te zijn)ook in mijn billen doet het soms zeer (dit heb ik al langer). Tevens voel ik haar hoofdje tikken als ze hikt maar niet tegen de voorkant van mijn schaambot meer aan de zijkant in mijn lies. Werkgever is op vak. en heb hem gesmst. Hij wenste mij sterkte en vroeg of ik contact met de HA op wilde nemen, maar VK is ook goed.
    Geniet nog even van de rust in je buik, hier lijkt het soms wel oorlog ;) Het is net of ze nooit slaapt.

Waar is de rest trouwens??

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben hier;) internet lag eruit vanmorgen:x Doet het steeds vaker:x:x

Prut ziggo

Ik ga weer verder met mijn deuren...;)

15. Esthertie

@Gekko Succes met je deuren!!!

Hi Apie!

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach gaat lukken Esth..

en trouwens.... soms is beslissen even niet te werken een teken van zelfkennis.... en dat kan je eigenlijk niet zien als falen.... je collega's redden het wel heel even zonder je..... als je dingen gaat forceren... (zeker nu) kan je veel grotere problemen krijgen dan collega's die even harder moeten lopen...;)

17. Esthertie

@Gekko I know, I know. Dank je :)

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Soms weet men iets... maar beseft men het pas als het door een ander wordt gezegd;)

(zeg niet dat het nu zo is.... maar soms is het wel zo)

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Buiten rustig aandoen... nog plannen voor vandaag???

20. Esthertie

@Gekko Ja da's waar. Nee niet echt plannen, nog even voor de webshop aan de slag. En mijn chocomelk&Nesquick is op :( Maar heb geen zin om naar de supermarkt te gaan hahaha.

Deel Deze Pagina