Ik heb een pak chocomelk en nesquik staan.... niet dat je daar iets aan hebt... Is er niet iemand die je vandaag lief kan aankijken voor een rit naar de supermarkt? (en die dan gelijk de schappies voor je haalt) Leuk... wat ga je vandaag maken voor je winkel?
@Gekko Ik heb gister al een vriendin langs de apotheek gestuurd. Ach en een dag zonder chocomelk is ook beter voor de lijn. Ik denk dat ik nog een wikkeldeken ga maken, heb net deze af: Essies handcraft cuteness - een eigensite winkel systeem
Voor de winkel?? Offehm ga je hem lekker zelf houden Deuren zitten trouwens alweer in de verf.... ik doe elke dag 1 klusje waar ik een hekel aan heb... schuren of afplakken... als ik het beide op 1 dag doe wordt ik sjaggie (Morgen alleen moet ik schuren en afplakken, maar dan is het afplakken echt veel minder....)
@Gekko Hahaha beide zijn inderdaad geen leuke klusjes. Ik heb een tijd geleden het kozijn in onze slaapkamer geverfd en goedkoop afplankband gebruikt. Dacht: dat haal ik de volgende dag wel weg, nou mooi niet dus. Door de warmte v/d zon kreeg ik de plak er niet af. En het zit er dus nog steeds (schaam). In principe maak ik het voor in de shop maar als ik het niet verkoop en ik kom zelf tekort weet ik waar het ligt De volgende is ook klaar, hier ga ik een bijpassende slab en spuugdoek bij maken.
ahhh goedkope afplaktape... ik ken het.. ik ken het.... ik heb hier ook nog stukjes zitten op plaatsten waar ik het een nachtje had laten zitten.... Heb nu dus het mooie klusje... tape afkrabben geloof dat ik dat met sintjuttemus doe
Met mij is alles goed hoor meis Lees ook elke dag mee maar heb niet zo'n zin om te schrijven hihi Heb het ook mega druk met werken en thuis zijn we aan het klussen. (verven en wat sloopwerk) buikfoto van 13 weken maak ik vanavond nog ff snel want ben morgen alweer 14 weken haha Morgen weer naar de vk. Jij alvast gefeliciteerd met een meisje wat leuk!! Ik ga morgen gelijk een afspraak maken voor geslachtsbepaling.
hoi ben weer thuis na een lange reis!!! kan helaas niet voor 3 weken terug lezen dus is er een update of bijzonderheden voor mijn?
Esthertie, balen dat het werken niet meer lukt. Maar de gezondheid van jou en de baby is nu het belangrijkst. True, een meisje, wat leuk!!! Gefeliciteerd! Hier alles goed. Het spuiten gaat nu goed. Morgen ga ik beginnen met twee spuiten per dag. Vanaf morgen ga ik dus hormonen spuiten. Ik hoop dat ik ook hiervan geen bijwerkingen zal krijgen.
Uit nieuwsgierigheid: Wie had er (voorlopig) gelijk met true's glazenbol???? hoe is het hier? Vandaag uitslag gekregen... Mijn b12 is 109... Veel te laag dus. we gaan echter nog niet spuiten tot ik onder de 100 ben gekomen. Ik krijg nu medicijnen om mijn voedsel transport te verlagen. In de hoop dat mijn darmen zich herstellen, en uiteindelijk (binnen 6 weken) ook weer gaan opnemen wat ze dienen op te nemen. Ik krijg ook tabletten om het tekort nu aan te vullen. Volgens de dok is het een hoog percentage wat ik moet gaan slikken. Gaat het over 6 weken niet langzaam omhoog richting de 145 (is het absolute minimum) dan moet ik alsnog gaan spuiten. Van de ene kant vind ik het fijn om te weten dat veel van mijn klachten hierdoor komen. Het is te hopen dat ze mijn dunne darm weer onder controle krijgen waardoor ik b12 via de voeding kan opnemen, van de andere kant is het wel zo van pfff... Dus het zat niet tussen mijn oren, ik ben idd "ziek".... En voor de rest weet ik het allemaal ff niet meer! *EINDE EGO* Hoe is het hier vandaag met iedereen? Esth weer begonnen aan een nieuw project las ik?! True: gefeliciteerd met je meid! Hopelijk veranderen ze het niet over 5 weken! Euhm iedereen: Hoe is het met jullie?!
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een jongetje of een meisje? Augustus mama's: Esthertie: Esthertie, Es22, True, bren79, Miss C, Karine, Mel05 Aily, Dianana, Gekko, Engeltje, Apie3 ESTHERTIE KRIJGT EEN MEISJE! Aily, Dianana, Gekko, Engeltje en Apie3 hebben het goed! Oktober mama's: Anz87: Aily, Es22, bren79, Engeltje, Mel05, RomyDani171 True, Esthertie, Gekko, Miss C, Karine, apie3, Beppie1983 ANZ87 KRIJGT EEN JONGEN! Aily, Es22, Bren79, Engeltje, Mel05, RomyDani hebben het goed! Karine: Dianana, True, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Beppie Aily, Es22, bren79, Mel05, Karine, RomyDani1719 KARINE KRIJGT EEN JONGEN! Dianana, True, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C en Beppie hebben het goed! Aily: Aily, Es22, True, bren79, Miss C, Karine, Beppie1983, apie3, Gekko Dianana, Esthertie, Engeltje, Mel05, AILY KRIJGT EEN JONGEN! Aily, Ess22, True, Bren, Miss C, Karine & Beppie hebben het goed! Gekko & Apie hebben het voor een deel goed! November mama's: Bonnie1: bren79, Apie3, Esthertie, Karine Gekko, Es22, Miss C, dianana, engeltje, Beppie1983, true December mama's: Beppie1983: Gekko, Es22, Esthertie, Miss C, true bren79, Mel, Dianana, Beppie1983, Karine, engeltje BEPPIE KRIJGT EEN JONGEN! Gekko, Ess22, Esthertie, Miss C & True hebben het goed! Januari mama's: Truelove4ever: bren79, engeltje, Miss C, Gekko, Dianana, apie3 Beppie1983, RomyDani1719, True, mel, Es22, Esthertie, Karine TRUE KRIJGT EEN MEISJE! Bren, Engeltje, Miss C, Dianana, Gekko & Apie hebben het goed! Engeltje1: RomyDani1719, Beppie, True, Engeltje, Gekko, Apie Ess, Bren, Esthertie, Miss C, Mel, Man van Engeltje, Dianana, Karine Dianana: Gekko, True, Engeltje, Es22, Miss C, Esthertie Romy_Dani, bren79, Mel05, Beppie1983, Karine, apie3 ____________________________________________ Zo ik heb de glazen bol ff bewerkt.
Good morning! @Engel Wat groeit je buik mooi! @Beppie Welcome home, hoe was je vakantie? @Apie Balen dat je B12 veel te laag is, maar dat werd er natuurlijk al verwacht. Wel fijn dat je het eerst met pillen kan proberen voordat je evt. moet gaan spuiten. Ik hoop dat de waardes snel stijgen.
Hey Gekko, Zo eerst een filmpje kijken (heb een stapel van een vriendin te leen). Daarna misschien nog achter de naaimachine. Verder niets, kan niets helaas Jij plannen? Oow ja verder met de deur zeker..