Nu al lekker gaan sparen (als je dat niet al deed) koopjesshoppen/ eten wat er in de aanbieding is enz enz enz.... en ik denk dat fulle tim moeder zijn wel leuk is. Je redt het wel.... Misschien kijken of er een manier is om beter bekent te worden met je homeshop.... kan je niet hier op zp een add plaatsen in de zijlijn?? Weet niet hoe duur dat is.... maar wel het goede publiek.... Mijn man zei van de week nog dat hij de eerste drie jaar full time ouderschapverlof wilde....
@Gekko Zozo en dan mag jij de eerste drie jaar full-time gaan werken. Ik ben al blij dat mijn vriend zijn halve werkdag op vrijdag thuis kan gaan werken. En op de uitgaven let ik zeker, we hebben al flink gespaard, wilden eigenlijk ook een auto gaan kopen maar denk dat dat even moet wachten.
Hahahahaha... ik dacht het maar even niet... maar lief vondt ik het wel als ik eerlijk ben..... Het komt vast wel goed.... kan je na je verlof weer terug naar waar je nu zit?
@Gekko Dat zou kunnen maar dat wil ik niet, dit was echt tijdelijk voor mij. Niet mijn favo werk, lang reizen en net te ver weg.
@MissC Goedenavond! Ben je de dag een beetje doorgekomen op je werk? Ik ga zo mijn bed in, welterusten!
Goedemorgen! De tweede spuit ging veel gemakkelijker! Dit was een dunner naaldje, waardoor ik er niets van voelde! Gelukkig was dit dus een meevaller. Ik merk wel dat ik het heel spannend vind dat er vanaf nu eitjes gaan groeien in mijn lijf. Dit betekent ook dat de puntie dichterbij komt. Daar zie ik eerlijk gezegd enorm tegenop. Heb nog niet een verhaal gehoord waarbij iemand zei dat het meeviel....doe het nu al in mijn broek van angst....
goedemorgen chica`s @ ess fijn dat de 2e spuit mee viel en schiet zeker al op. snap dat je tegen de punctie op ziet meis maar het komt wel goed meis @est heb je een beetje geslapen vanacht of was die drukbol weer aan het boxen in je buik?
@Ess Gelukkig viel de tweede spuit mee Nog iets meer dan een week dan heb je al de eerste echo om te kijken naar de eitjes. @Bren Ik heb vanacht gelukkig beter geslapen. Heb hoogstens een half uurtje wakker gelegen. Ik ga even zwemmen, tot later!
Zwem-ze Esthertie! Hopelijk is dit fijn voor je lijf! Bren, hoe gaat het met papa en jou? Hebben jullie nog vakantie, of werken jullie deze zomer door? Wij gaan in het najaar weg, omdat het nu door de behandeling niet kan.
Mogge Ess, Bren Ess fijn dat het nu opschiet.... probeer niet teveel aan die punctie te denken....(makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het) Maar rciht je nu maar op het groeien van de eitjes en de komende echo om te zien hoeveel eitjes je hebt...gewoon 1 stap per keer nemen Bren was jij nu al vrij of moest je nog ff.. weet dat Miss C nog twee dagen heeft...
@est gelukkig beter geslapen zwemse hoop dat je daar van opknapt ff wat minder last van je lichaam @ess het gaat wel goed met papa en mij we moeten vandaag nog werken en dan vakantieeeeeeeeee 3 weken lang heerlijk vanavond nousje ophalen blijft ook 3 weken en morgen komt nichtje van papa hier logeren 2 nachtjes en we gaan nog ff paar dagen naar friesland naar mijn opa en oma daar logeren en dan komt zusje van mijn ex ook nog hier logeren en we gaan lekker beetje dagjes weg ofzo jammer dat jullie niet weg kunnen maar ja ach voor je het weet is het al weer het najaar en gaan jullie weg en jij met een wondertje in je buik
Oeeee Bren dat klinkt lekker.... Hoelaat ben je vandaag klaar met werken, met andere woorden... hoelaat begint je vakantie? (of is het pas vakantie met nousje?)
nou ik ben klaar om 17 uur dan begint de vakantie wel een beetje al he maar als we nous vanavond ophalen is het echt begonnen maar ze heb eerst verjaardag van die moeder van haar vriend :S we halen haar tegen 9 uur op. hoe gaat het met jou gekko nog steeds last van jeuk aan je tepels
Mooi buikje Beppie!! Bren nog iets meer dan 10 uur voor je vankantie echt begint dan Wat doe je eigenlijk met dat jonge katje als je naar friesland gaat??? nee vandaag nog geen jeukende tepel gehad... wel een test gedaan om te kijken of er genoeg hcg uit mijn lijf is voor een omo witte test zodat mijn lijf weer kan starten.... en die test was dus omo wit