nee ben niet lid!! maar dat moet toch met de arbo geregeld worden? en anders moeten ze me toch voor de helft arbeids ongeschikt zetten als hun me dagen niet kunnen vullen?
Dat is dan best wel een beetje pech voor hun.... maar zij mogen je uren niet om deze reden korten.... Als je je been verbrijzeld ben je ook lange tijd uit de roulatie maar dan mogen ze je uren ook niet korten...
goedemiddag dames iedereen een goed weekend gehad ondanks het weer :S wij hier wel lekker spellentjes gedaan en nichtje van erwin logeert hier. dus lekker tutten met die meiden. heb ze vanmorgen alle 2 in de krullers gezet hihihi. en gaan zo met ze 4tjes naar de openlucht museum
@Beppie Als een arts zegt dat je bepaalt werk niet mag/kan doen en zij hebben niets anders voor je. Dan kan het volgens mij niet eens anders, ze kunnen niet zomaar in je uren corten. Je hebt neem ik aan een contract voor een bepaald aantal uren. Wat niet gaat, gaat niet en zij zijn daar als het goed is voor verzekerd.
Hoi! Ben weer terug.. Ik heb net (vanmorgen) bloed laten prikken. Krijg tussen 14 uur en 18 uur de uitslag. Maar deze is cito gedaan. Betekend dat dat ze alleen kunnen bevestigen, of dat ze ook de waardes kunnen zeggen? Vanmorgen natuurlijk nog ff getest, en het streepje staat er nog hoor haha! Ik heb straks dan telefonisch een gesprek met de gyn om te overleggen over die b12. Volgens de mdl arts kan ik gewoon beginnen als ze binnen komen, en kan het geen kwaad voor de zwangerschap. Maar hij heeft niet overlegd met de gyn, dus ik vaar er niet blind op. Ik geloof nog steeds niet dat dit erg goed kan zijn voor junior... Wordt vervolgd... Hoe is het met iedereen hier??
ja zo'n route! he voel me echt brak na die fisio kan bijna niet eens lopen van de pijn in me rug,heup en bil