@Gekko Ik ga nu, mijn moeder belde net dat ze eraan komt. Ja het gaat wel lukken, heel rustig lopen en gericht de winkels langs. Vanmiddag dan toch eventjes liggen en bij een vriendin langs die oppast op een babytje van 5 maanden (oefenen) Ga je nu dan minder tempen om er iets minder mee bezig te zijn? Of vergeet je het gewoon af en toe..?? Tot later.
nou daar zijn we weer het was dus gewoon een afspraak om te kijken wat ze konden doen en of het nodig was om het tongriempje te knippen. nou dat is niet overbodig dus moet ze 5e voor de anesthesie langs dat is zelfde dag als wij naar de gyn moeten mooi gecombineerd dus en dan word ze 22ste geknipt. @est balen dat slapen niet echt lekker gaat :S en je kleren niet meer past :S en ben benieuwt of je eigen heb kunnen bedwingen niks te kopen hihihi. @gekko dus miss jij en ik zitten ong weer gelijk allemaal met de ei/nod hopelijk alle 3 tegelijk een roze test in handen
Dat is dan weer een geluk dat je het kan combineren... maak je er een gezellig dagje ziekenhuis van Met pannekoeken toe Zou idd kunnen dat we gelijk lopen Bren.... ik ga eigenlijk nergens van uit... ik hou nu rekening met een 53 dagen cyclus. Tenminste!! Hahahaha....zou me namelijk niets verbazen als het allemaal eeuwen gaat duren voor het weer begint.... Al gaf de vk gister aan dat het wel heel snel was 13 dagen na mk een nega test...
ja wel makkelijk alles op een dag maar ach als anders was geweest ook geen probleem we wonen er nog geen 5 min vandaan dus ach. het zou leuk zijn als we gelijk lopen maar hoezo snel gekko bij jou loopt wel vaker iets raar
Hahaha dat weet die lieve mevrouw de vk toch niet Maar omdat er wel vaker iets via de bizarre route gaat ga ik lekker nergens vanuit.... heb hier wel eens verhalen gelezen van vrouwen die pas maanden na een mk een ei kregen...Sommige kregen er gelijk twee.. en alles er tussen in... Ahh vijf min van een ziekenhuis wonen is wel makkelijk... ik moet een kwartiertje rijden..... Ook niet ver.. maar wel al iets verder
hahaha nee maar komt ze wel achter maar ja elk lichaam is anders dus ach gewoon op je af laten komen meis maar kwartier is ook niet ver van ziekenhuis vandaan joh ben je ook zo
nee geen plannen moeten straks alleen ff mijn schoonmoeder ophalen ligt in ziekenhuis voor dag opname en dan gaan we eten bij mijn moeder verder geen plannen we gaan wel 7 lekker paar dagen weg naar lommel het blauwe meer. zijn door mijn oom en tante en neefje uitgenodigd dus lekker met ze 6e weg. alleen hun gaan al de 5e maar omdat we dan naar het ziekenhuis moeten en nous de 7e jarig is gaan wij die zondag of maandag
Hahahahahahahaha... Afgelopen zondag in de winkel was er een mevrouw met de grootste adamsappel die ik ooit heb gezien.... een pik zegt dus niet altijd alles Maar voor nu... echt heel schattig!! Nu moet je alleen nog zoooo lang wachten tot je je kleine mag aankleden in die kleertjes!!! Wat een zelfkwelling!
yes i no (kan nu al niet meer wachten en moet nog 20 weken!!!!!!!!!!!) kon ik die maar slapend door brengen en wakker worden op het moment ik weeen krijg hahahahaha! ben nog al een verwend nest, van mijn moeder kreeg ik altijd alles(nu ook nog) en mijn man is daar ook mee door gegaan! maar hoe graag ik mijn baby ook nu wilt moet nog 20 weken wachten!!!!!!!gggggrrrrrrrrrr
Ben blij dat jij het zegt Beppie.... ik dacht gelijk... er is ook een jongensnaam naar een merk.... Kia zonder dollen... weet alleen even niet meer wat het betekend.... En dan alle meisjes die je krijgt porche en mercedes..... en dan verhuizen naar de bronx
Hahahahahahahaha... als je dan toch bezig bent... waarom niet wakker worden als je net klaar bent met de weeen.... wat ik heb gehoord zijn die dingen geen kattenpis...
kia is ook een auto hahahahaha ik heb zelf een kia rio!!!!! ik ben echt naamloos !!!!en mijn man ook, we weten het echt niet en we hebben ons 2 mooiste jongens namen weg gegeven en die zijn antonio en luciano