nou bij de eerst waren ze idd heftig en bij de 2 viel het mee !!!kreeg pas pijn met 9cm ontsluiting! zo wil ik er nog wel 6 krijgen
Hmmm nou met die kleine Blub heb ik toch twee uur krom gelegen.... Volgens de vk waren dat gewoon echte weeen... en dit was een wezentje van 2 cm... kan me dus moeilijk voorstellen dat het ook makkelijk kan Maar goed.... ik hoop het natuurlijk heel erg voor je!!
leuke kleertjes beppie hihihihi zoo lief!! heb zelf ook al wat geshopt!! een leuk jasje voor als onze kleine uk uit het ziekenhuis komt!
je heb een pm gekko!!!! ja echt iets voor de papa's om zon soort rompertjes te kiezen hihihihihi wel schattig!!! mijn man had weer zoiets raars gister. mijn man doucht altijd op 30 35 graden en ik op 39.5 a 40 graden! komt hij ineens de douche in en kijk hoe heet ik aan het douchen ben zegt hij ineens ben je niet wijs ofzo straks maak je nog een gekookte kip van me kind!!!!!!!! hahahaha
ja de verloskundige zei een meisje,maar we willen even de 20 weken echo afwachten om het zeker te weten hihihi en als jasje kan dit voor beiden
ja snap ik!!!! ik heb ook bijna een 20 weken echo dus vraag het dan ook even! ik heb 4 weken de tijd het terug te brengen mocht het dan toch een meisje worden , maar het was in de aanbieding dus kon het niet laten liggen en we zagen duidelijk een pimel en balletjes , dus zit wel goed denk ik
Je hebt een pb terug Beppie Ja jou kindje liet wel heel erg duidleijk zijn klokkenspel zien Als dat een meisje wordt.... ik weet niet of ik dan niet meer bijkom of mijn hoed opeet... (al moet ik die dan eerste even kopen..)
Voor de mensen die geintereseerd zijn....ik heb een foto gemaakt van de vakantiefoto's waar ik ook opsta.... Is te vinden in mijn fotoalbum