December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Wel hoor engel! Maar ben af en toe ff op andere forums aan het snuffelen!

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ow hai apie (ik was ff de was doen)

hoe is het ????

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames van het goede leven!!

4. Engeltje1

daar ben ik ook weer!

5. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    En weer was iedereen weg ;(

6. Engeltje1

hahaha nee ben er :p

zit gelijk in de lounge te snuffelen

7. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    haha, nou we lopen elkaar steeds mis zeg!

Ik zie ik zie wel dat karine er is! Hoi!!! Hoe gaat het met jouw?!

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ja, gaat echt heel snel!! Maar eigenlijk bij een ander veeeeeeeeeel sneller hoor!!! :D

Thanx girl!!! Zal nu wat meer zijn aangezien ik vakantie heb en dan nog maar 4 weken hoef te werken! ;) 28 september ga ik met verlof :D (De aankomende 2 weken moet je me wel weer even missen ivm op vakantie gaan ;))

Whahahahaha... Dat gevoel ken ik ;) :) :)
    Ennuh... Niets arme man!! Die maak je er niet minder blij van gok ik zo :D :p

Fijn dat alles goed was meis!! Geniet van de bruiloft! ;)

Ik snap dat je er tegenop ziet! Maar jij bent ook (snel) aan de beurt!!!! ;) Veel plezier!

Hey daar!! Ja gaat lekker hier!! Weinig last en maandag lekker 2 weken op vakantie... Heerlijk kamperen in Frankrijk ;)
    En even erg druk geweest met alles bijlezen en reageren :D hihi
    Hoe is het met jou? Voel je je goed? Ergens last van? Of juist niet?

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu ben ik er zeker van... ik heb DE slijmpjes.. Hahahahahahaha... wat nu??? Ik heb mijn man gisteren helemaal leeggetrokken (eigenlijk eergisteren al).... Die kruipt vanavond alleen nog maar zijn bed in om te slapen.

Hihihihihi

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Karine maar volgende week begint de zomer in Nederland volgens de radio... en jij gaat weg??

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Apie had jij nou niet iets vandaag??

12. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Eieren geven gekko, heeeeel veeel eieren. Wedden dat ie vanavond niet naar bed kruipt?!
    Hahaha....

Hier gaat het goed hoor.. Mijn borsten doen eigenlijk pas pijn vanaf het weekend. Ik had zelfs maandag en dinsdag geen pijn meer! Maar gelukkig was dat alleen om ff op adem te komen. Vanaf gisteren zijn ze echt uber pijnlijk!!
    Met vlagen wat misselijk en ik heb de hele dag koppijn. Dorst ook, niet normale ontembare dorst! Dat herken ik niet?!

Voor de rest: geen kwaaltjes, voel me goed. S'middags wordt ik moe, maar ik mag zeer zeker niet klagen!

Ik zag gisteren nog te denken: elke maand rond je nod sta je voor de spiegel, kijken of er iets anders te zien is. Of de tepels donkerder zijn, of de aders duidelijker zijn, of de tietjes gegroeid zijn etc.
    Elke maand voel je vanalles, en nu het raak is heb ik er niets van gemerkt!
    Ik had wel een flinke griep te pakken, dus mijn hoofdpijn en duizeligheid weet ik daar aan. Maar behalve die duizeligheid, heb ik geen klachten gehad als ik er op terug kijk. Dat begint nu pas! Mijn (.)(.) zijn een maat gegroeid de afgelopen week. Mijn buik is echt aan het knallen! Dat is echt bizar! Ik ben nu al zichtbaar zwanger man!

13. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Geen idee? ohohw ben ik weer eens iets vergeten????

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja ik weet het ook niet....Ik kan me heel erg goed vergissen met iemand... kreeg je niet de uitslag van het bloed vandaag ofzo?

Eieren.... tsja leuk idee.... maar dan vlucht ik het bed uit..... Zeker bij heeeeeel veeeeeeel eieren.....

Ik verspreidt de eieren over de week.... knal er een hoop vitamines in... maar soms heeft een mens slaap nodig.... Ik maak er gewoon morgen een feestje van... het komt vast wel goed:cool:

15. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Gekko: Whahaha... Doe dan maar morgen(ochtend) ;)

@ Apie: Fijn dat je weinig kwaaltjes hebt tot nu toe. En wat groei jij snel joh! Ik ben niet één van de dunsten :)D) maar bij mij zag je het pas vanaf 11 weken ;) :D

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben niet dik en niet dun maar bij mij zag je het ook bij net iets boven de 8 weken...

En hier was het echt mijn eerste zwangerschap....

17. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Bij nr 3 paste ik rond de 5.5 a 6 weken mijn broeken niet meer. Althans ze konden niet dicht. Toen ik 3 maanden was dachten mensen dat ik al 6 of 7 maanden onderweg was. Vanaf toen groeide ik niet meer heel hard hoor. Ik kon het bij nr 3 verbergen tot de 10 weken. Ik zal straks mijn hubby ff vragen om een foto te maken. Oordeel zelf... en ik ben nu op zijn langst pas 5 weken en 1 dag. Op zijn kortst zou ik nu 4 weken en 4 dagen zijn.... Post m straks!

Ps weet niet of het uitmaakt, ik draag mt 36, en weeg 58 kilo. Dus volgens mij een redelijk normaal postuur. Ben 1.70 hoog....

18. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Geen idee hoor gekko... Ik moet 2 augustus naar de gyn. Dan krijgen we uitslagen van chromosoom onderzoek en stolling en natuurlijk echo 1!!

Wat betreft de eieren, dat moet je goed plannen. Zolang je geen koekkie hoeft, moet je ervoor zorgen dat al het andere geschiedt vòòr de eier gassen toeslaan... Dan heb jij wat je wilde, en kan je m op de bank knallen tot een uurtje of 6 morgenvroeg. Dan is het grootste vergassings gevaar geweken, en ben jij nog steeds erg in de mood ;)

19. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    hi hi ja dat is waar apie ik loop leeg!!!!

20. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Bekijk bijlage 170678

Deze heeft zoonlief net even voor me genomen:)... Er volgt er snel nog eentje waarbij beter te zien is wat ik bedoel, maar dan heb je alvast een idee waar ik het over heb :$. Normaal is ie mooi plat he;)!

Deel Deze Pagina