hihihihi had ik ook in het begin hoor apie!!!! echt opgezet , en nu wil je me buik al helemaal niet zien
hallo dames wat is er weer veel geklets ik weet dus niet alles meer wat ik heb gelezen hihihi ik zag in elk geval een mooie baby kamer van est. en las dat alles goed was bij diana met de kleine fijn om te horen meis en hoe gaat het met jou zelf? beppie je moet nog behoorlijk geduld hebben voor de kleine zich gaat aanmelden hihihi karine jij binnenkort op vakantie geloof ik geniet er maar lekker van gekko dus ei of bijna ei op komst hier nog niet het idee of die eerdaags gaat komen :S apie jemig wat een mooi buikje nu al wat gaat dat snel en de konijntjes zijn echt super leuk en lief. en nousje is helemaal weg van ze. paar x per dag gaat ze bij hun zitten en pak ze op en vandaag heel goed geholpen met schoonmaken van het hok. nou ik weet niet meer wat ik verder heb gelezen sorry als ik iets of iemand ben vergeten. maar hier nog steeds geen geluk vandaag heeft me koelkast het helemaal begeven pffffff maar vandaag werd wel me nieuwe wasmachine gebracht dus heel de dag al was aan het draaien super fijne machine is het verder nog geen ei gespot hoop niet dat ik hem niet heb op gemerkt maar ga vanuit dat die nog moet komen. verder begin ik steeds zenuwachtiger te worden voor volgende week nu al hihihihi nou dat was het weer voor nu tot snel groetjes van papa en mij en nousje
Good morning! @Jeetje Apie wat een buikje heb je nu al @Bren Nee, grrr koelkast kapot is echt geen pretje. Ik heb gister een super leuke bruiloftsdag gehad. Heb het gewoon vol gehouden tot 2.00 uur zonder maar een keer te gapen. Helaas was ik nu wel om 8.30 uur wakker. Dus dat wordt vanmiddag even een tukkie doen gok ik.
Goedemorgen! @esth: fijn dat je het zo goed hebt volgehouden! En idd vanmiddag maar ff lekker tukken! @bren: Het zit jullie ook echt niet mee he! Het is de wet van (ben zijn naam ff kwijt). We hebben een jaartje geleden ook zoiets gehad. Eerst de wasmachine. Andere wasmachine aangeschaft, die ging na 1 week ook lekken. Heel het laminaat kapot! Binnen diezelfde week ook de droger het loodje gelegd. Dus andere droger en wasmachine aangeschaft (inmiddels 500 euries verder), werden tijdens het vervoer van de aanhanger afgeschoten. Verkeerd vast gemaakt. Allebei total loss. Toen maar een nieuwe nieuwe wasmachine gekocht, en de droger met ductape gelijmd. (hij doet het nog steeds haha). Nog geen 3 dagen later: Turbo van de auto kapot. Wij hadden een schade post van 3750 euro (vergeet het bed waar we doorheen gingen ) binnen 2 weken!! Gelukkig is dat komende ei gratis En dat komt! En daarmee doorbreek je de wet van what's his face, raakt zwanger, en het geluk draait zich de komende 75 jaar naar jullie terug!
goedemorgen @est wat fijn dat je heel de bruiloft heb volgehouden tot wel 2 uur hihi wel minder dat uitslapen er niet in zat maar vanmiddag lekker uurtje op de bank of bed ook niks mis mee. @ apie ik denk dat jij de wet van murhy bedoelt? maar het zit indd niet mee maar ja ach ik blijf positief dat zit gelukkig in mijn gene dus niemand maakt mij gek ook niet heeeeeeeeel veel pech brenda powerrrrrrrrrrrrr hahhaha maaar jij ook heeeeeeel veel pech gehad in korte tijd dus :S en zou lekker zijn komende 75 jaar geluk
Hoi, Vanochtend naar het ziekenhuis geweest voor de eerste follikelmeting. Ze hebben 8 grote follikelblaasjes gespot en 15 kleinere. Baarmoederslijm was nog iets te dun. Bloed laten prikken. Daar vanmiddag uitslag van gekregen. Dat nieuws was minder: uit bloed blijkt dat mijn hormoongehalte heel hoog is. Maar met 10 tot 15 grote follikelblaasjes zijn ze pas tevreden. Dus ik moet eigenlijk doorspuiten. Alleen durven ze dat niet goed aan omdat dus mijn hormoonhuishouding zo hoog is. Dus vanavond maar de helft van de normale hoeveelheid inspuiten. Morgenvroeg weer echo en bloed laten prikken. Ik word er MEGA onzeker van en heb steeds minder vertrouwen in een succesvolle behandeling. Engel, hoe zat dat bij jou allemaal?
@Es Het klinkt niet helemaal ideaal maar je hebt in ieder geval follikelblaasjes en wie weet zijn het er al we snel meer. Probeer het niet te somber in te zien. Veel succes & sterkte morgen!!
@ ess vervelend dat je homoonhuishouding eigenlijk te hoog is maar wie weet hoe het morgen is wie weet heb je dan wel genoeg grote follikelblaasjes en kun je verder meis het gaat vast en zeker allemaal lukken wel positief blijven meis het komt vast goed heel veel s6 en sterkte morgen in elk geval
Hoi Es', Ik heb niet echt verstand van het hoge hormoongehalte. Bij mij is daarvoor tussentijd geen bloed geprikt. Als ik terug denk, toen ik ging bij de 1e meting waren ze goed aan het groeien en bij de 2e gelijk een afspraak gemaakt waarbij die 28 follikels werden aangeprikt. Wat ik laatst ook zei, is dat het vreemde is dat jij nu al bijna 4 weken (?) aan het spuiten bent. Ik moest er maar 2. Misschien zit daar het verschil dat het hormoongehalte bij jou nu zo hoog is? We hebben beide een icsi behandeling, maar wat het spuiten betreft worden ze verschillend uitgevoerd. Maar dat hoeft niet te betekenen dat het niet gaat lukken. Hoe onzeker ook, probeer positief te blijven. En misschien heb je niet 10 tot 15 eitjes, eentje hoeft er voldoende te zijn. Denk aan die 28 eitjes van mij, waarvan er maar 1 bevrucht is geraakt, en nu lekker warm in mijn buik zit. De andere 27 zijn gewoon 'weggegooid' Hou vol meis xxx
Esthertie, Bren en Engel... dank voor jullie steun. Dat kan ik goed gebruiken nu merk ik. Vind het allemaal zo spannend worden. In het begin vond ik mezelf nog heel stoer en had ik er het volste vertrouwen in. Maar nu het allemaal dichterbij komt... Engel, het spuiten bij mij gaat als volgt: ik ben begonnen met Decapeptyl. Dat is een spuit die zorgt dat mijn lichaam stopt met het aanmaken van hormonen. Dan word je in een soort van "overgang gebracht". Die heb jij niet gehad. Daarna ben ik begonnen met Puregon. Die heb jij waarschijnlijk ook gehad, of GonalF, maar dat is hetzelfde. Deze spuit ik niet langer dan jij hebt gedaan. Vandaag zit ik op de 9e dag. Ik denk dat dat het enige verschil is. Morgenvroeg weer echo en bloed prikken en dan gaan we ook de punctie afspreken. Daar zie ik als een berg tegenop. Ik ben blij als dat achter de rug is. Hoewel men zegt dat de wachtweken nog veel spannender zijn. Ik bekijk het nu stap voor stap. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat morgen er ineens veel meer grote eitjes gegroeid zijn. Maar ja, blijkbaar kan dat wel. En ik weet het, er hoeft er maar 1 bevrucht te zijn met goede kwaliteit, maar liever gaan we natuurlijk voor meer. Einde egobericht....
@Good morning! @Es Hoe was het in het ZH, de echo en het aantal folikels??? Hier echt een k*t nacht gehad. Lag om 23.00 in bed en voelde me niet helemaal lekker. De baby was super, super druk en beetje misselijk, mijn eten kwam steeds omhoog. Ben maar gaan douchen, terug in bed in slaap gevallen. Om de 2 uur werd ik wakker, naar t toilet, misselijk proberen over te geven maar dat lukte steeds niet. En iedere keer wanneer ik weer in bed op mijn zij ging liggen begon die kleine te schoppen. Uiteindelijk om 6.00 uur wakker geworden en gespuugd, voeld me een stuk beter maar nog steeds niet helemaal ok. Had 's avonds haring en makreel op, misschien dat dat de boosdoeners waren
Hoi meiden, vandaag beter nieuws gehad. Baarmoederslijm was dikker en de eiblaasjes zijn goed gegroeid. Gisteren 8 grote, vandaag al 11. Waarschijnlijk een dag later nog 4 grote erbij en dan zit ik dus op 15 grote. Er zitten dan nog zo'n 10 kleinere die ze ook zullen aanprikken. Vanmiddag krijg ik telefoon, dan hoor ik hoe het met mijn hormoonwaardes is. Dinsdag of woensdag heb ik de punctie, afhankelijk van de hormoonwaardes.
Arme Esthertie...wat is het zwaar voor je! Jullie kleine meid is al een echt dondersteentje. Hopelijk lukt het je de laatste weken nog goed door te komen. Kun je overdag een beetje je slaap inhalen?
@Es Wat een goed nieuws!! Zie je, gewoon positief blijven Nu alleen nog 'even' die punctie v/d week. Ik ben overdag niet echt moe omdat ik heel weinig doe, soms slaap ik 's middags eventjes een half uurtje ofzo.