December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Es Oow ik wist helemaal niet dat jij al vakantie had. Nou lekker dan heb je nog een paar weekjes :)

2. Esthertie

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Es22, wat een goed nieuws!! nog 2 daaggies, spannend. en dan waarschijnlijk donderdag de terugplaatsing en ben je eigelijk een beetje zwanger:D

esthertie, vervelend dat je zo ziek was. ben benieuwd wanneer je kleine meid zich aanmeld.

4. Engeltje1

en mooi geworden de wieg!!

wij hebben ook ons babykamer staan en echt al veel kleertjes en spullen. ik denk dat we van het weekend een kinderwagen gaan halen (krijgen we van me schoonvader)

ja ja we zijn er snel bij haha :D

5. Esthertie

@Engel Leuk, heb je foto's? Ben wel heel nieuwschierig!! En weet je al welke kinderwagen je neemt?

6. Engeltje1

7. Esthertie

@Die is leuk, een neutrale kleur is wel practisch en hij is ook helemaal niet duur. Ik heb een Bugaboo Cameleon, gekregen van mijn ouders mijn moeder wilde per se dat ik een goede (dure) zou krijgen. We hebben hem wel via MP voor minder dan de helft kunnen kopen :)

8. Engeltje1

Ja is makkelijk ook voor een 2e. Ik heb ook zitten deken aan een zand kleur. Het is een mooie handige kleur.
    Wel mooi dat je hem voor een koopje hebt, ze zijn duur als je ze nieuw haalt! Haha

Mijn man houd niet van 2e hands spullen en Om me schoonvader nou een wagen te vragen van 800 gaat me ook te ver haha.

Ik vnd het zo snel gegaan bij jou. Je gaat al bijna bevallen! Zo gek idee, ken je nagaan hoelang we al kletsen ;) zie je tegen de bevalling op? Of vind je het niet zo eng. Tis toch de 1e x.

9. Esthertie

@Engel Haha scheelt hem wel een hoop geld hoor als je spullen tweedehands aanschaft. Maar weet dat sommige mensen het inderdaad niets vinden. En inderdaad da's een flink bedrag dat vraag je niet zomaar eventjes.
    Ja gaat hard he, ik zie niet echt op tegen de bevalling. Ik heb zoiets van: we zien het wel, ze moet er toch uit en dat kan mee of tegenvallen. De vrouw is ervoor gemaakt dus het komt allemaal wel goed. Het mag alleen nu wel opschieten haha

10. Engeltje1

Haha ja kan me voorstellen dat het nu lang genoeg voor je geduurd heeft. Ik kan ook al niet meer wachten en moet er nog 5 ;)

Ik vind het nu toch wel eng als ik aan de bevalling denk, ja indd ze moet er toch uit Hahaha heb nu al zoiets van ik neem een ruggeprik. Mietje ben ik hè :p

Ga je borstvoeding geven?

11. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    hallo dames

@ess wat een goed nieuws nu al 11 grote zie je komt echt wel goed en zo als engeltje al zei er hoeft er maar 1 goede tussen te zitten :D

@ est wat een mooie wieg heb je :D en kinder wagen en engeltje ook :D
    ik wil ook zo graag baby spullentjes shoppen :D

wij zijn vandaag naar de open/fandag geweest van vitesse :D
    nousje en papa hebben lekker handtekeningen gescoord van alle spellers :D en verder lekker springen op de springkussens die heeft zich dus goed vermaakt :D

12. Engeltje1

Je hebt dus een leuke dag gehad bren. Super!
    bevalt het zo in je huisje?

Jou shopping tijd komt vast en zeker ook snel, mag je lekker shoppe tot je erbij neervalt ;)

13. Esthertie

@Engel Ik wil in principe thuis bevallen dus pijn bestrijding zit er voor mij sowieso niet in. En ik wil zeker borstvoeding geven, lijkt mij het beste voor de baby. Wil je echt een ruggenprik? Wil je het niet eerst zelf proberen, als het te heftig wordt kan het altijd nog..

@Bren Dat klinkt als een leuke dag en het was ook goed weer.

Het gaat dins- en woensdag erg warm worden. Ik denk dat ik alvast een tijltje met water klaar ga zetten ;) Bah heb weer de hele tijd het idee dat ik over moet gaan geven, niet echt misselijk maar heel irritant :(

14. Engeltje1

ow thuis, bijzonder! uiteraard probeer ik het zo lang mogelijk vol te houden, maar omdat ik nu al best een beetje bang ben word het misschien niks :p ben der ook uit dat ik toch wel bv wil geven. eerst niet en nu ik er echt over na moet denken en dit uitaard moest melden bij de kraamhulp, ga ik het toch wel doen :)

vervelend dat je weer zo misselijk bent. helpt een peperemuntje niet..

15. Esthertie

@Engel Waar ben je bang voor dan? De pijn of ben je bang dat je het niet aan kan? Het lijkt mij heel raar om te baren met een ruggenprik, je voelt niets terwijl je lichaam super hard aan het werk is. Vind het zo'n makkelijke keuze van te voren, maar die moet ieder natuurlijk voor zichzelf maken. En qua borstvoeding, tja je hebt het niet voor niets. Is toch het beste voor de baby en je bent de eerste kilo's sneller kwijt. Ik ga ook wel kolven omdat ik het ook belangrijk vind dat mijn vriend de baby voedt.

Pepermuntjes helpen echt niet, het is gewoon zuur en eten dat continue omhoog komt. Echt misselijk ben ik er ook niet van maar wel steeds het gevoel dat je over moet geven (sorry beetje onsmakelijk) Ik ga mijn bed in, fijne avond!

16. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hey meiden,
    hoe is het hier?!

17. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Lieve meiden,
    ik gaat me bedje opzoeken, morgen vroeg gaan we richting Londen!
    tot volgende week allemaal...

xxx

18. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    Goede morgen

@ miss veel plezier In londen en tot volgende week

En hoe gaat het hier verder?
    Hier goed nousje heeft weer een wiebeltant zoals ze het zelf noemt hihi
    Hier nog geen ei tenminste nog niks gevoelt en ook de slijmpjes zijn er nog nIet pffff duurt me te lang
    Straks hebben we hem gemist

19. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Miss, veel plezier in Londen! Geniet ervan!

Bren, leuk he, een wiebeltand. Daar zijn kinderen altijd zo trots op! Ik hoop dat je ei er snel aan komt...

20. Esthertie

Good morning!

@MissC Hele fijne vakantie in Londen!!!

@Bren Maar jullie hebben toch wel geklust de laatste tijd??

Deel Deze Pagina