hoi meide mijn echo was helemaal goed. hartje is goed,hersentjes is goed niertjes ,galblaas en blaasje werkt goed! 2 mooie beentjes met goede voetjes en teentjes 2 handjes , geen haze lipje en geen open rugentje al met al hij is door de keuring!!!hihihihihi en het is nog een jochie
Hoi Meiden! Bep: mooi nog een mannetje, gefeliciteerd! Es: Duimen! Gaat de goede kant op dan! Hier helaas minder mooi nieuws. We wachten nog 45 minuten (wat duurt dat lang al vanaf 12 uur) om de gyn te spreken. Vanaf 12 uur bloed verlies gehad. Ik vloei nog steeds, hoewel het al wel iets minder is, ben ik er niet gerust op. Helder rood. 2 kleine stolsels gehad rond 12 uur, daarna niet meer. Buikpijn valt mee. Eerder had ik erge krampen. Ik dacht, nou daar ga je.... maar blijkbaar moest ik ff goed poepen haha... Nu zeurt het een beetje, maar ik heb (nog) geen krampen.... *einde ego tot 14 uur *
o nee toch apie!!!hoop dat het goed gaat! had ik ook bij de 2de maar dat was een tweeling waarvan ik er 1 verloor,ik duim voor goed nieuws
We zijn bij de gyn geweest. Op de echo was een zwangerschap te zien, maar klein. Geen hartje. Kan zijn dat we dus nog niet zover zijn, kan ook zijn dat het niet goed is. Hoewel er geen bloed in de baarmoeder zit, en deze er ook rustig uit ziet. Ik moest nieuwe hcg laten prikken en de afapraak van morgen gewoon door laten gaan. Hopelijk maken ze morgen een nieuwe echo om te kijken hoe ver ik volgens de echo zou zijn, dan kunnen we ook kijken of het uberhaupt kan kloppen... Ik zit nu op de 37 dagen na de laatste menstruatie, maar zij gaan ook nog eens uit van de gemiddelde cyclus duur. Dat kan in ons geval net het verschil maken tussen 4.5 of 5.5 weken, en dus tussen hartslag en geen hartslag! Zo frusti dit!
hallo dames @ beppie fijn dat alles goed zit en nog een jongentje was @apie wat naar weer allemaal hopelijk zit toch nog alles goed en ben je nog niet zo ver dat je een hartje kan zien en klopt die straks wel duim heel hard voor je meis dat alles goed is
hihihihi ja was zeker goed te weten dat het nog een jongentjeis (heb al leuken spullen gekocht vandaar) apie hoop dat alles goed komt,me schoonzus en tanten hebben gewoon lichte ongie gehad ,ook rood (mischien heb jij dit ook wel)
Apie.... de echo was rustig.. dus laten we daar eerst van uitgaan... het kan ook zijn dat je bloed verloor omdat je zo moest poepen (zeggen ze) HELE DIKKE DIGIKNUFF
Oh nee Apie, ik hoop dat alles toch gewoon goed zit. Ik duim voor je! Hier beginnen de zenuwen al meer te komen... Voor het slapen gaan mag ik twee oxapam (heet dat zo??) nemen zodat ik vannacht goed slaap. Morgenvroeg nog een. Hopelijk helpen deze pillen mij er een beetje doorheen.
Meisjes wat zijn jullie lief! Dank je voor jullie steun.... Op dit moment is het sinds 2 uur gestopt met bloeden. Ik ben doodmoe, en ik verrek van de buikpijn. Geen krampen gelukkig, maar een nare constant aanwezige buikpijn.. Morgen weten we meer.. Geen bloed geeft moed toch?! Het is wel herkenbaar voor ons hoor. Bij alle 3 de kids hebben we dit gehad. Ik kan me nu alleen niet herinneren hoelang ik gevloeid heb en hoeveel pijn dat deed... Bij de middelste wel, maar bij de laatste en de eerste weet ik alleen dat dit hetzelfde ging in de zin van echo, geen hartje, bloedverlies en 1. 5 week ontzettende onzekerheid! Als het hcg aan het stijgen is is het goed toch?! Dikke knf voor jullie allemaal...
ik denk dat het wel gunstig is hoor apie dat de bloeding al is gestopt! hier mijn buikje van vandaag (groeit met de dag geloof ik)