Ik ben er ook vandoor, ff douchen, dan de stad in voor de benodigdheden voor de deken. Wil t altijd meteen afmaken haha Toto later!
Hoi! Ben ik weer ff snel... Heb hier open huis man! De hele dag al lopen de mensen binnen... Heel gezellig hoor, maar heb niet de tijd om hier te reageren! Steeds als ik net bij gelezen heb, gaat mijn deur bel weer... Pfff wat is het toch lastig om zo populair te zijn hahahahaahhahahahaha..... Hoe istie hier? Euhm gekko, nog moe?! En diaan al wat beter? En es??????
Hoi meiden, vanwege vakantierooster is de webmaster afwezig vandaag en is er niks online gezet. Dus wordt morgen gewoon telefoontje afwachten over het aantal bevruchtingen! Xxx
Ja, blijft dus even spannend. Maar ja, er zijn veel ziekenhuizen zonder digitaal dossier. Dan had ik het sowieso niet gehoord! Dit was alleen maar luxe!
goede avond dames hoe gaat het hier heb niet alles gelezen hihihi maar zag in elk geval dat ess nog dag moet wachten tot ze meer weer :S dat is jammer. hier alles goed vanmiddag ff spullen gehaalt om voor nousje een prinsessen taart te maken had ik is gezien en vond ik zo leuk maar nog nooit gedaan dus hoop dat het goed gaat komen hihihi nousje vind het in elk geval geweldig dat ze zo`n taart gaat krijgen voor haar verjaardag (zondag) verder hier nog steeds geen ei gevoelt hoo niet dat die al voorbij is en dat we hem hebben gemist al hebben we natuurlijk wel geklust samen