@Apie Wat irritant dat je steeds bloedverlies hebt, geeft inderdaad steeds een hoop onzekerheid. Maarja als je het bij de vorige ook hebt gehad proberen om je niet te veel zorgen te maken. @Engel Bah wat rot dat bijna flauwvallen, kan je niet eerder weer naar de fysio? @Bren Dat scheelt dan weer als je op een grote uitgave gerekend had. @Es Heb je al nieuws...??? De kapper had het vandaag helaas te druk, morgen maar weer proberen. (k ga altijd zonder afspraak). En de kraamzorg staat hier zo voor de deur voor een gesprek, ben benieuwd.
Zoals jullie al wisten waren er 16 eicellen. Daarvan hebben ze er 15 kunnen injecteren. Uiteindelijk zijn er 8 overgebleven. Daarvan waren er 3 niet goed gedeeld (misvormd), dus we hebben er 5 over. Morgen dus zeker een terugplaatsing. De kwaliteit van het embryo horen we morgen bij terugplaatsen.
ow ess dat is mooi nieuws 5 eitjes die bevrucht zijn en morgen 1tje die lekker bij jou gaat groeien gefeliciteerd meis
@Dianana Hahaha Nee vandaag niet, ik maak zo wel een autopapieren mapje af voor een opdracht. Ik heb ook nog een leuk oud dekbedovertrek liggen waar ik een speelkleed van ga maken. Misschien morgen. Heb net 1,5 uur geslapen maar voel me nog steeds moe Jij al begonnen met de 'wrapper'??
Nee helemaal niks gemaakt esth. Man en moeder hebben linnenkast verplaatst ...nu kan t plafond gestuckt Heb helemaal geen zin om wat te doen
@Dianana De linnenkast in de babykamer? Ben je daar al mee bezig en ben je wel van plan om zelf dingen te gaan maken als je er weer puf voor hebt?
Ik twijfel ook of ik n wrapper zal maken...weet ook niet of ik nog zilver met witte kamer wil...en wacht toch maar even de 20 weken echo af...mss is t wel n meisje geworden
Ja uit de babykamer...vrij vroeg maar t plafond moeten we laten doen en twijfel over n andere vloer...moest eerst de kast eruit Wil wel zelf gaan maken als ik me nog beter ga voelen Maar weet helemaal niet meer wat ik wil !
@Dianana Ik zou zeggen genoeg inspiratie op t internet en ik hoop dat je straks wat puf en zin hebt om wat te maken. Hier heb ik ook nog steeds geen geschikte plafond lamp gevonden.