Dank je wel Diaan en Es! Ik hoop dat we minimaal een B-kwaliteit teruggeplaatst krijgen!!! En dat het embryootje blijft plakken. Ik ben nu soms als zenuwachtig als ik aan de dag van het testen denk. Dus ik hoop dat ik deze twee weken een beetje soepeltjes door kom. De laatste wachtweek ga ik met mijn vriend op vakantie. Dus dat is een mooie afleiding.
@Es Dan is die laatste 'wachtweek' zo voorbij en voor je het weet kom je zwanger terug. Waar ga je naartoe? En hoe laat moet je in t ziekenhuis zijn? Ze is echt iedere avond heel druk zodra ik op bed ga liggen. Voordat ik slaap is t 12 uur en meestal wordt ik dan rond 4 uur weer wakker tot +/- 6. Daarna heb ik nog 1 uurtje geslapen. Vanmiddag probeer ik nog wat uurtjes in te halen.
es veel succes !hopen op een mooi plak babytje!!!! de mijne is nu ook zo druk al joh dat ik niet kan slapen! als ik eenmaal slaap word ik er gelukkig niet meer wakker van
@Beppie Ik wordt er gelukkig ook niet wakker van, maar voordat ik slaap. Meestal probeer ik haar rustig te maken door over het ruggetje te wrijven, soms helpt het iets. En zodra ik ga lopen wort het ook minder. @Gekko Hey, hoe voel je je??
ja maar ja als je wilt slapen en doodmoe bent om dan te gaan lopen? en als je gaat liggen begint ze weer zeker? mijn oudste zoontje was ook zo druk joh en nu is ie rustig ,me jongste was rustig en nu is ie druk
Ik kan ook niet rustig bijlezen Slaperig.. maar het heeft een goede reden.. gister de tuin van mijn ouders opgeknapt... die krijgen dinsdag een makelaar op bezoek met een camera.. en we moesten even het huis achter de jungle vandaan toveren... en met tuindingen help ik altijd mee... zodoende was ik er dus gister niet.. en vandaag loom Es.. heb je nu vandaag al de terugplaatsing of morgen? Esth heb je al streng toespreken geprobeerd?? Jij moet ook fit zijn!!!
@Beppie Precies! @Gekko Hahaha Ik heb al geprobeerd: liedjes zingen, lief vragen, boos roepen, lopen, waggelen, aaien, vriend kusjes laten geven Wel lekker zo in de tuin bezig zijn, zeker met het weer van gister. @Dianana Ik ben met portemonneetjes bezig met vogeltjes erop voor een shop in Belgie, zoiets als deze: Twitpic - Share photos and videos on Twitter Ga jij vandaag nog aan de slag..?
Goedemorgen allemaal! Es heel veel succes met de terugplaatsing! Ga duimen op een prachtig embryo en twee weken later een knaltest!
Het was wel wat warm.. maar ik was heel erg blij dat het droog was!!! Vandaag kan ik het gelukkig rustig aandoen... ik moet alleen maar het huis van boven tot onder zuigen, twee verdiepingen dweilen, de badkamer, logeerkamer op orde maken, aquarium en kattenbak verschonen, boodschappen doen en de tafels in de olie zetten.... Owh ja.. en een paar wassen draaien en opvouwen... Ben vast voor de lunch klaar