goedemorgen allemaal ess heel veel s6 vandaag en duim heel hard voor je dat het een plak beebje is hier ook wel zenuwachtig voor de intake vanmiddag en ben zo benieuwt hoe dat gesprek gaat lopen. en we moeten met nousje voor de anastatisch hoe gaat het verder met iedereen?
@Gekko Oow da's een eitje, ben je zo mee klaar. Pff als ik er alleen al aan denk word ik moe. @DiananaThanks, wel andere plannen vandaag? Ik ga vanmiddag na 6 weken mijn hopelijk gemaakte gsm ophalen, we zijn al 4x voor niets terug geweest naar die 'winkel'. Stelletje koekebakkers. Ik heb gezegd dat hij echt klaar moet zijn, geen gezeik. Dat ik hoogzwanger ben en niet voor mijn lol elke week een treinritje Gouda-Utrecht maak.
@est pffff lekker dan dat je al een paar x voor niks bent gegaan :S schiet niet op maar hoop voor je dat die nu helemaal goed is
Bren, ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! Hoop echt dat ze jullie kunnen/willen helpen! Succes alvast voor vanmiddag!
Esth als hij niet klaar is pik ik hem de volgende keer wel op voor je.... Woon een half uurtje fietsen van Utrecht af. Naar Gouda is het twee uurtjes fietsen... Kom ik hem wel droppen
Bren sterkte vandaag met je dagje ziekenhuis... Hoelaat moet je er zijn voor jezelf en hoelaat voor Nousje?
Meiden, hier vanmorgen ongi geworden helaas! Had deze ronde nog een inimini kansje (6 dgn voor ei nog geklust).. Nu erg verdrietig, denk dat het mijn laatste kans was..
@Bren Spannend vanmiddag, maar wel fijn. @Dianana Verstand op nul en een beetje slopen @Gekko Goede lichaams beweging voor je haha. Maar ik hoop toch echt dat ie nu klaar is. @Mel Balen voor je, vind het niet leuk omdat je zo graag wilt en het nu 'anders loopt'. Sterkte
Gekko, mag het ook een kopje thee zijn??!! Est, thanks! Ik hou nog wel hoop hoor, mijn man is nog niet klaar met me!