Good morning! @Es Wat irritant dat je zo'n spanning voelt. Misschien helpt het om wat te gaan sporten; wandelen, fietsen, zwemmen of je lekker te laten masseren. Hier ook alweer vroeg wakker 7.30 op zondag, maar wel doorgeslapen
Hè Es', op een od andere manier was ik niet zo zenuwachtig als jij denk ik. Maar ik denk dat het bij mij kwam omdat ik er geen vertrouwen in had. 1 van de 28 kon nooit goed zijn dacht ik. Dus heb geen tip voor je. Maar duim wel hard!!! Gister ben ik de hele dag op zoek geweest naar een kinderwagen. Want die ik vrijdag ben wezen kijken (die ik. Hier liet zien) viel een beetje tegen. Maar gister ben ik geslaagd en was er gelijk verliefd op! Hij is besteld en over 2 weke mag ik hem ophalen! En ik heb nog een babyschommelstoel gekoch van fisher price. Hij is zo leuk!! We hebben hem gister even getest met me neefje, zoontje van shellie) en hij is helemaal geweldig hij keek ze ogen uit
@Engel Toch gekozen voor een andere wagen? Welke is het nu dan geworden? En is die schommel voor binnen/buiten. Kan een baby er al in. Je helpt mij eraan herinneren dat ik nog een babyhangmatje voor in de box wil kopen, ga meteen even kijken.
Kinderwagen . We hebben hem hier niet gekocht, het is echt een klein babyzaakje waar we hem vandaan hebben en dat na 2 dagen lopen en zoeken we hebben er nog wel een maxicosi bij. Babyhuis Casita | Beebop Zilver Combi - Beebop Zilver - Beebop - Kinderwagens & Accessoires | babykamers, babyboxen, kinderstoelen, autostoeltjes en meer...
@Engel Ja, ik vind het best een 'gevaarte' haha Die kinderwagen is mooi en ziet er wat stabieler uit dan die andere die je eerst wilde. Ik moet nog van die adaptors voor de kinderwagen/maxicosi. Van de week dus maar even gaan halen
Goedemorgen meiden! Es, wat vervelend de spanning! Ik denk trouwens niet dat je daarmee iets kan "verpesten" maar lastig is het zeker.. Probeer zoveel mogelijk afleiding te gaan zoeken. Engel, mooie wagen!! Est, wat lekker een nachtje doorslapen!
Hahaha ik vind het best meevallen, met de ruimte die ik heb in de woonkamer valt het niet op. Ik heb nog een filmpje op me tel met die kleine van me zus erin. Zal is kijken of ik dat hier later kan plaatsen. Ja Esth je moet nu een beetje opschieten he hihi. Nog zo kort! Moet je nog veel halen of de kleine dingetjes
Meiden, ik ga ff serie kijken met mannetje. We hebben alle 8 seizoenen van one three Hill gedownload. We zijn verslaafd! heb vandaag een verjaardag maar kom nog ff terug!
@Engel Wij hebben niet zo'n onwijs grote woonkamer dus bij ons zou ie in de weg staan. De kleine mag straks lekker wippen in haar wipstoeltje Ik moet nog wat aanvulling hebben op t kraampakket voor thuisbevallen. Gister wilde ik de klossen en po gaan halen maar moest je je legitimatie bij je hebben, die was ik dus vergeten. Verder zou ik het zo niet weten, misschien wat kleine dingen die me nog te binnen schieten.
Esth, jij gaat thuisbevallen?? (volgens mij heb ik dat wel eens gevraagd, zoja sorry ) Paar dingejtes dus nog. Gaat vast lukken voordat je meissie zic aanmeld, Ik ben net terug van verjaardag en kapot. Ga ff op bed x
@Engel Ik wil graag thuis bevallen inderdaad en mocht ik toch naar het ziekenhuis moeten die is hier letterlijk 2 straten verderop. Desnoods kan ik er lopend heen Jij? @Dianana Nog iets leuks gedaan vandaag? Hier vanmiddag weer lekker misselijk geweest er was een vriendin op bezoek en ik moest toch overgeven. Best een beetje genant. En net trouwens de definitieve tekst v/h geboortje kaartje naar de ontwerpster gestuurd. Een vriendinnetje van mij gaat cupcakes bakken voor de kraamvisite ipv beschuit met muisjes. En hier doen we dan een soort van eetbaar printje v/e deel v/h geboortekaartje op.
Mogen wij de tekst al weten? Wat een gaaf idee met die cupcakes!!! Geweldig!!! Maar die blijven wel maar een paar dagen lekker toch?