December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Gekko Ik heb geen idee, ik ben steeds eerst een paar uur misselijk met vlagen en dan komt het eruit. Ik denk dat het komt omdat de kleine zo druk is en tegen mijn maag duwt + dat ik al vanaf 10 wk. last van maagzur heb.

2. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja... ik heb natuurlijk ook geen idee... maar omdat je het vaak alleen over gal en zuur hebt.. dacht ik.. misschien is je maag extra geprikkeld nu die kleine hetals een trapzak gebruikt en vindt je mag het fijner asl er iets vastigs in zit...

3. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    oke thanks gekko ,ja dacht ook dat het niet zoveel kwaad zou kunnen !
    thanks allemaal

4. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    gewoon van de buren ,die hebben een nestje gekregen laat hem idd enten en ontvlooien!

5. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hoi meiden

ik ben een tijdje niet geweest sorry,maar ik heb veel afleiding gezocht!!ben dus veel weg geweest
    en savonds had ik vaak geen zin meer om de laptop aan te zetten

hoe is het hhier met jullie??
    heb wel veel aan jullie gedacht!!

esth het is bijna zo ver he meis spannenddddddddddddddd

ess jij heb als ik goed gelezen heb een kleine frummel in je buik nu?? zo super geweldig meid!! en nu blijven plakken bij mama he!!!

beppie laat je niet gek maken dat kan geen kwaad zoals gekko al zei....lekker genieten van jullie nieuwe schattige huisgenoot!!

miss....wat vervelend die allergische reactie

geekko....wij dachten na de MK dat het ook niet raak zou zijn die maand....dus toch hihihi

en de andere meiden ik hoop dat het goed gaat metjullie allemaal !!

met mij gaat het een beetje beter nu....

heb btw me bezwaar schrift in gediend gehad bij het uwv ivm betermelding,want was het er totaal niet mee eens.....en inmiddels ook de hoorzitting gehad en heb dit gewonnen...
    ik kan het op dit moment in mijn toestand niet aan om 30 u/p/w te gaan werken....gelukkig zien zij dit ook in nu!!

mijn medicijnen beginnen een beetje aan te slaan,maar nog niet genoeg helaas...is afwachten...

met de baby gaat het gelukkig goed....ze begint goed te bewegen en ik voel dr zelfs al aan de buitenkant...me vriend ook en me oudste zoontje en schoonzus hebben haar ook al gevoeld hihihihi

ook zijn we al ver uit de naam...
    me vriend vind de naam Destiny heel mooi maar dat vind ik dus niks dus wordt het niet hihihi

ik heb laatst een andere naam genooemd en die vind hij ook heel mooi...lekker kort en stoer maar ook meisjesachtig!

we hebben wel iets heel vreemds meegemaakt ontrent de naam...
    ik noemde de naam bij me schoonzus....en die werd zowat lijkbleek!!!
    "ooowww zegt ze dit vind ik heel vreemd.....
    we stapten net in de lift toen we naar jullie kwamen en D (haar dochtertje) had het over dr nieuwe poesje..
    zegt ze ineens ja baby ..... (de naam die wij hebben) vind het poesje ook heel lief...."
    ze had de naam nog nooit gehoord en wij hadden het pas de dag ervoor over gehad dus kon ze ook niet weten.....zoooo raar.....

6. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan echt geen kwaad.....

Je moet nu alleen maar elke dag een liter karnemelk drinken, je mag alleen maar vers fruit eten, maar niet uit eigen tuin.... en ga zo maar door... dat waren de dingen die ik hoorde toen ik zwanger was...

7. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw true heb helemaal kippevel hier....

8. Esthertie

@Gekko Zou goed kunnen hoor van mijn maag.
    Mensen verzeinnen de gekste dingen als je zwanger bent wat je wel en niet mag/moet.

@True Fijn om te horen dat het beter met je gaat en wat apart van je nichtje en de naam. Sommige kinderen 'voelen/weten' toch meer dan je denkt.

9. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    ben blij dat alles goed gaat true!
    onze zoon gaat trouwens christiano heten!
    past mooi bij antonio en luciano

10. Esthertie

@Beppie Coole combi met de andere namen past er inderdaad helemaal bij.

11. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    mooie naam idd en past helemaal bij de namen van je 2 andere kids

12. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

True, krijg ook wel kippenei van je verhaal! Ze zeggen indd dat kinderen meer kunnen zien of voelen.

Beppie, wat een Coole naam! Je andere 2 kids ook trouwens. Past ook mooi bij elkaar.

Esthertie, gaat het alweer beter? Heb je de hele zwangerschap last van maagzuur gehad? Nog Effies volhouden joh ;)

Vanmiddag fysio geweest. En ik moet vanaf nu elke week langskomen.
    Viel haast weer flauw. Ze deed me rekken en al, en kreeg hetzelfde als wat ik thuis ook krijg. Misselijk, zweten, duizelen, gewoon van de pijn, is niet normaal.
    Maar we gaan hopen dat het helpt en ik mag niet meer eigewijs zijn.
    Toch lieve gekko;) ik luister nu echt.

13. Esthertie

@Engel Helpt het wel als je naar de fysio bent geweest?
    Ik heb al vanf wk 10 last van maagzuur maar sinds twee weken komt mijn eten ook echt omhoog en sinds gister dus overgeven.
    Net even een klein wandelingetje gemaakt, hoop dat k dan wat beter slaap. De kleine is in ieder geval nog niet moe :(
    Tot morgen!

14. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik ben gister voor het eerst geweest, heb nu erg last. Ze heeft me gister bewogen zoals nog nooit is gebeurd geloof ik haha
    Ik hoop wel dat het gaat helpen. Me bovenrug is ook heel stijf waardoor de onderkant word belast. Dat moet dus ook los
    Heb je een beetje kunnen slapen?
    Gek van dat overgeven, zou het een beginnend teken kunnen zijn ??

15. Esthertie

Good morning!

@Engel Oke, ik dacht dat je al vaker was geweest. Hopelijk helpt de fysio behandeling.
    Ik heb vanacht heerlijk geslapen en ben er zelfs maar 1x uit geweest om te plassen :) Misschien dat het avond wandelingetje toch geholpen heeft. Voor nu (nog) niet misselijk.
    En het overgeven is steeds maar 1x per dag dus denk nog niet echt een voorteken.

@Dianana Ik vroeg mij af hoe de bbq afgelopen zondag was, of deze nog doorging of heb je echt in je eentje in de tuin onder een paraplu gezeten??

16. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ja esth. De bbq ging gewoon door...t was mooi weer...vrij veel wind maar t was gezellig

17. Esthertie

@Dianana Je hebt dus wel een leuke dag gehad of was het toch een vervelende verplichting? Voor vandaag nog plannen met de kleine meid?

18. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Nee esth. T was gezellig...nog geen plannen voor vandaag...man werkt halve dagen...hij is om 11 uur weer thuis ...dan maar even kijken of we wat gaan doen...jij nog plannen ?

19. Esthertie

@Dianana Hier nog weer met een opdracht verder, wasje draaien en de rest v/d niet echt 'plannen'. Moet nog een paar hoeslakentjes 'verkleinen' omdat ze te groot zijn voor de wieg maar da's een saai werkje haha

20. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Ja das idd saai...hoe is t weer daar ?

Deel Deze Pagina