@Beppie Jee wat heftig van je man, maar wel mooi dat je met die reden de naam hebt gekozen. Wij doen ook een tweede spaanse naam, wilden die eerst als de voornaam maar dat blijkt toch een beetje raar te zijn in spaanstalige landen. Mijn schoonmoeder zei dat ze dan uitgelachen zou worden haha. We vermelden de 2e naam trouwens niet op het geboorte kaartje, is dat raar?
hahaha lekker hoor luierweekend. hier is nousje lekker bijna heel de dag druk met vanalles dus wij ook lekker luie vakantie hihihi wij blijven tot donderdag avond est. eigenlijk zouden we vrijdag weg gaan maar word nu donderdag avond zodat papa vrijdag naar ziekenhuis kan om in te leveren
@Bren Oow ja dat vertelde je. Wel dubbel zo spannend aangezien je nod er ook al bijna aankomt of niet..?!
lekker hoor bren hier loïs buiten t zwemmen om ook naar de speeltuin geweest met vriendinnetjes en vriendjes
nou als goed is mijn nod pas volgende week woensdag had mijn ei laat dit keer na mijn idee dus banner klopt niet helemaal loopt voor maar we vinden het wel spannend allemaal ja weet alleen eigenlijk niet hoelang uitslag duurt van het onderzoek
leuk diana dat ze ook lekker in de speeltuin zat met vriendjes en vriendinnentjes maar balen dat je missenlijk bent meis veel last van?
nee hindustaan! hij heeft het heel slecht gehad hij is altijd mishandeld geweest en hij is van zijn 10 tot 12 zwerver geweest in paramaribo tot zijn tante hem opsporden en over liet komen. toen is hij van tante naar tante gegaan en het ging er slecht met hem ,toen heeft mijn moeder hem opgevangen in huis en heb ik hem ontmoet! zo even in het kort uitgelegt
@Dianana Oow balen, sterkte!! @Bren Inderdaad spannend, veel plezier op de camping! @Beppie Gelukkig gaat het nu goed met hem en heeft hij jou en de kids. (neem ik aan). Qua naam op kaartje vond ik dat ook, maar meestal zie je toch de volledige naam erop staan.