December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik hoop het meiden, ik hoop het echt. Dank je wel voor jullie opbeurende woorden.

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hè Es' het kan ook een goed teken zijn

3. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Had jij het ook Engel? Ik zit op dag 4 na de TP. Ik word er zo onzeker van. Kan wel janken!

4. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik moet "een grote boodschap op het toilet", maar ik durf gewoon niet. Bang dat de ongi doorbreekt....

5. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Door de Utrogestanbolletjes die ik inbreng valt er ook steeds iets naar beneden, waardoor het lijkt of ik ongi ben geworden.

6. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ben even naar de kapper.... (en heb inmiddels de grote boodschap gedaan;))

7. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Es Wat rot dat je je er zo onzeker door voelt. Ik hoop dat het iets anders is en geen ongi.

8. Engeltje1

Doordat ik overstimulatie had weet ik niet waarvan de pijn was.
    Ik had indd wel buikpijn. Maar dacht zelf door de punctie.
    Ja vies hè die bolletjes, was ook steeds bang als ik weer wat nats voelde ;)

9. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Ik zat tegen de overstimulatie aan en heb afgelopen dagen ook buikpijn gehad. Maar dat was echt pijn aan de eierstokken. Dat verschil kon ik goed merken. Nu is het echt in het midden, zoals iedere maand...

10. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Wij gaan zaterdag een weekje naar Zuid-Frankrijk. Even er lekker tussenuit en de laatste wachtweek daar uitzitten.

Engel, jij hebt eerder getest he? Ik mag pas 14 dagen na TP testen.

11. Engeltje1

Ik hoop dat het een goed teken is.
    Ik mocht ook pas de 15e dag testen maar kon me niet inhouden en testte op dag 9 al positief :p

12. Esthertie

@Es Lekker een weekje ertussenuit!!! :)

Hier hebben we net het bed op klossen gezet en da's best hoog ;)

13. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Tegen mij zeiden ze dat de test dan vals positief kan zijn door de Pregnylspuit. Daar zit HCG in en dat is dan nog niet uit je lijf...

14. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Haha, zal best hoog zijn ja! Maar wel makkelijker in en uitstappen toch?

15. Esthertie

@Es Ja dat wel, zal wel even wennen zijn. Tevens wisselen mijn vriend en ik meteen maar van slaapplek ivm de plek waar de wieg komt te staan. Het is toch het handigste wanneer ik aan die kant lig voor het voeden.

16. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Daar hebben jullie goed over nagedacht! Maar zal wel wennen zijn, ineens aan de andere kant van het bed! Ik zou dat heel raar vinden!

17. Esthertie

@Es Ik denk dat het inderdaad even wenne is, maar wel makkelijker en we doen het dus maar nu vast. Hebben we lang genoeg de tijd om te wennen :)
    Heb je nog buikpijn of is het al minder?

Ga mijn torenhoge bedje in :) Tot morgen!!

18. Engeltje1

Es', dat is indd ook zo. Maar eigenwijs als ik was.....
    Dag 10 nog een test - donkerder
    Dag 11 nog een test - nog donkerder
    Toen ben ik het zh gaan bellen, en die zeiden ook, het is een goed teken maar jekan er nog niet van uit gaan.
    Ik kon me niet meer inhouden.

Esther, ja is het echt zo hoog? Haha moet je dat regelen via kraamhulp of Vk?

19. Esthertie

@Good morning!

@Engel Hij is best hoog, maar het is ook wel fijn en ik heb me niet vergist vanacht. Die klossen 'krijg' ik van de medicorner. Da's zo'n uitleenwinkel voor rollators e.d.

@Es Hoe is het nu?

20. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Vanochtend weer wakker van de krampen, maar dat kwam ook omdat mijn blaas vol zat. Heb toch maar gebeld naar het telefonisch spreekuur. Verpleegkundige zei dat het wel erg vroeg zou zijn voor menstruatie. Zit 5 dagen na de terugplaatsing. Ze zei dat er natuurlijk vanalles gebeurt in mijn lijf. De innesteling gebeurt 2 tot 5 dagen na de terugplaatsing en de bolletjes die ik inbreng doen vanalles met mijn darmen. Het kon ook zijn dat ik teveel doe op een dag en wat rustigeraan moet doen.

Weet je, en toch voelt het zo eng allemaal. Het voelt zoals altijd.... Het liefst zou ik gaan slapen en wakker worden op de testdag...

Deel Deze Pagina