@Gekko Hahaha wie wel..?! Zou je bij voorbaat al voor pijnstilling kiezen of zelf proberen? Gezellig toch! Ik ben bezig met het naaien van kruikenzakken voor in de webshop. Mijn vriend had vanochtend de slaapkamerdeur open gelaten terwijl ik nog op bed lag. Sprong de kat even op mijn buik *auch*.
Ja he Beppie.... last is tot de toilet beperkt dus echt heel minimaal... en af en toe een stukkie chocolade meer...
Goedemorgen meiden! Bren, geniet nog ff daar! Es, ben heeeeel hard aan het duimen! Verder niet helemaal terug gelezen, lig al een paar dagen met griep in bed dus ff geen zin in.. Est, t gaat nu wel opschieten voor je hè!
Hier ok.... drukkig dagje vandaag... maar eigenlijk al een hoop gedaan.... Dus lijkt toch een rustig dagje te worden....
nee m'n (.)(.) doen niet zeer meer, maar gisteren deed eigenlijk wel m'n hele lichaam zeer dus misschien was dat het gewoon een geen symptoom! hoe is het verder met jou?! ik heb geen idee, ben denk ik met m'n verkeerde been uit bed gestapt... ik heb m'n dag gewoon niet zo.
@MissC Kunnen wij je niet opvrolijken? Of even terug in bed en met je goede eruit stappen..!! Ik ga even een boodschapje doen, moet echt weer toegeven aan mijn chocomelk verslaving