ja in november! maar ik heb gisteren ff een goed gesprek met 'm gehad en nu wordt het heel misschien toch wel eerder
Volgende week??? Dat zou heel mooi zijn.... Ik begrijp dat het eng is voor hem.... Niemand wil dat er iets mis is.... maar..... Naja je begrijpt het...
ik begrijp je idd! ik zal het van de week nog eens ter sprake gooien en dan hoor ik het wel van 'm...
Het is en blijft een dotje Beppie!! Ik ga afsluiten voor vandaag... ff de virusscan over de comp heengooien.....
is me kind weer ineens dood ziek vanochtend was ie wel niet lekker maar hij heeft nu ineens 39.9 ,ze longen er uit spugen en flinke hoofd pijn
Lieve dames, ik vertrek morgenvroeg naar Zuid-Frankrijk dus ik spreek jullie over een weekje weer. Hopelijk met heeeeeel goed nieuws!!!!! Doei!
@miss wat balen dat die rot duivels er weer zijn grrrrr dikke digi knuf @beppie wat vervelend dat je zoontje zo ziek is hopelijk snel weer beter. maar wat een dotje dat katje van jullie @ess veel plezier in Frankrijk geniet er lekker van