@Mel Ik doe niet zo veel meer dan bankhangen, computeren, beetje naaien, wasje draaien, slapen. Verveel me soms ook haha Het was vanacht trouwens volle maan, maar helaas mocht niet baten hier
Est, meer dan dat hoef je ook helemaal niet meer te doen! Het is vooral wachten nu, maar probeer die tijd zo snel mogenlijk te laten gaan door af en toe wat afleiding te zoeken.
mel ik weet het niet denk dat ik woensdag ga afwchten denk dat het toch wel weer gaat komen morgen. dus op zijn vroegst ga ik denk ik pas donderdag testen. est nog ff en dan kun je beter slapen hopelijk het gaat nu lekker opschieten
@Bren Ik hoop dat je donderdag kan testen omdat de duivels niet gekomen zijn. En beter slapen straks, dat betwijfel ik, iedereen zegt: Wen er maar vast aan
dank je wel toch hoop ik ook stiekum dat ongi weg blijft maar ja zal wel weer niet :S heb al last van mijn rug en (.)(.) dus zal wel komen maar lief dat jullie toch voor ons duimen en est ja je zal de komende tijd vast s`nachts nog is uit moeten voor het voeden maar is denk ik toch anders als nu nu lig je een hele tijd wakker omdat die kleine meid vaak een party aan het houden is hihihi
Slaperig en stijf.... alsof ik een marathon heb gelopen Nu weet ik dat niet zo gek ben... maar ik heb er al een week of anderhalf last van... Ben nu maar s'morgens een beetje aan het sporten (10 min) en hoop zo weer een beetje soepel te worden.... Hoe is het met jullie? Esth weer een wilde nacht gehad?
een marathon kun je goed stijf van zijn ja hahaha maar als je daar al meer dn een week last van heb waarom dan niet een bezoekje aan je huisarts? met mij gaat het verder goed ook moee maar ja het is weer tijd voor mijn b12 spuit die krijg ik woensdag weer dus niet gek en (.)(.) zijn gevoelig sinds een dag of 2 nu maar ja nod is aantocht
Nou meiden, net weer getest maar alleen een controle streep.. (ja, ik denk nog steeds een heel vaag tweede streepje te zien, maar niet donkerder als eerst dus zie dit niet als positief). Bah!
Ik wilde het niet zeggen maar dacht er ookzo over! Haha die vrouwen lopen maar te gillen enzo, dan denk ik, man, toen die erin ging deed het toch ook geen zeer Bren, ja bijna weer kijken, en dat na 6 weken! Bijna je nod, en bijna gyn toch?
Naar de ha omdat ik een beetje stijf ben??? Ben me daar ff M'n mannetje moet me gewoon ff n keer masseren