goedemorgen dames @engeltje dat klinkt indd als verkoudheid heeft papa ook al last van en heel veel mensen :S hopelijk is snel over en kun je lekker van je vakantie gennieten @est hahaha miss voorteken dat snel gaat beginnen hihihi hier nog geen drupje bloed gespot hopelijk blijft dat zo ik moet zo weer naaar de dokter mijn vitamintjes ophalen
@Bren Hopen dat er helemaal geen bloed komt. Succes met de prik en hoe is het eigenlijk met je been waar je laatst voor naar t ziekenhuis moest?
Goedemorgen lady's! Bren, laat dat bloed maar weg blijven bij je!! Est, lekker geslapen? Hoop dat je moeders droom betekend dt het niet lang meer gaat duren! Engel, hoop dat je niet ziek gaat worden!
ja ik hooop ook dat het weg blijft mel en est en est dat is zo reuze mee gevallen en is al mooi genezen dus nergens geen last meer van. en de spuit zit er ook weer in kan er weer 6 weken tegen aan of de ongi moet weg blijven en een roze test hebben dan om de 4 weken
@Gekko Hahaha Nee ik denk het ook niet. Ik hoop niet dat ze elke ochtend gaat bellen. @Bren Doe dan maar om de 4 weken toch
Morgenochtend gewoon even niet opnemen..... en later terugbellen met ik sliep net... sorry... Je moet toch niet denken dat je 42 weken gaat worden en ze iedere morgen om 8 uur aan de lijn hangt????
@Gekko Nee dat doet ze niet hoor haha. Was alleen omdat ze het droomde en ze vroeg of ze vanavond nog iets in huis moest doen omdat mijn schoonmoeder morgen komt. Ik heb mijn telefoon 's nachts ook gewoon uit staan. Zie het al voor me dat vriendinnen gaan sms-en en bellen. Ben trouwens weer echt misselijk met vlagen En als de baby beweegt doet het soms pijn aan mijn blaas.
Arme Est... wel lief dat je moeder je nog even wil helpen... Ik droomde vanacht dat mijn man bananen eclaires ging maken en kersen wijn (wist niet eens dat zoiets bestond) en dat hij voor hobby porseleinen theepotten maakte (je weet wel die met die kronkels, goud en geschilderde roze rozen) Dromen zijn niet altijd waarheid
Over dat misselijk... even een klein beetje eten... anders ga je misschien weer spugen... een cream cracker... een banaan.... (geen citrus)
ja heb het ook liever om de 4 wkn est maar vervelend dat je weer missenlijk bent met vlagen en last van je blaas en lief dat je moeder je nog wel even wil helpen in huis gekko nou dat merk je best snel wel morgen zal ik al weer meeer energie hebben
@Gekko Hahahaha rare dromen kan je soms hebben Ik heb al gegeten, maar hoop juist dat ik even kan overgeven dan is t misselijke gevoel even weg. @Bren Kan je morgenochtend lekker fit een test doen
esth wordt wel spannend nu met jou he hihihihi...... apie....wow super nieuws gefeliciteerd! meiden ik ben gisteren nog bij de vk geweest kreeg daar een surprice echo....(heb nl zaterdag de 20 weken echo!!)....mijn vk wilde nl nog ff checken of het nog steeds een meisje is hihihi....en ja hoor!! ze zei nog....als zaterdag blijkt dat het toch een jochie is mag je me inspreken op me voicemail...want dat ben ik een waardeloze echoscopiste hihi.... we kregen ook nog een paar fotootjes mee....er was ook al goed te zien aan de botstructuur dat de kleine meid op haar papa lijkt!!! papa natuurlijk helemaal trots hihihihi!!! ze bewoog goed,was goed gegroeid!! nog ff voor mel...onze jongste heeft hoogstwaarschijnlijk ADHD en ook wij gaan een heel trajekt in....(ofja zitten er al in)....het is heel zwaar,maar toch de keuze voor nog een kindje! mss ook omdat me vriend nog geen kids van zichzelf heeft....dat zal zeker meespelen... tis mss ook de angst bij je vriend voor het onbekende (toekomst)
Hahahahaha.... ja... en een gedeelte is nog te verklaren ook... gisteren gekeken naar put your money where your mouth is... progamma op BBC waar antiekwolven zoveel mogelijk winst proberen te maken voor het goede doel... en daar was zo'n theepot bij... later gekeken naar de bake off.. ook een BBC programma waar amateur bakkers het tegen elkaar opnemen.... hmmmm krijg altijd honger bij dat programma.... Alleen de wijn kan ik dus niet verklaren....
@True Hahaha gelukkig heeft ze zich niet bedacht om toch een hij te worden!! Wat grappig dat je al kan zien dat ze op je partner lijkt, dat zagen wij echt niet. Ik zei tijdens de babyshower nog: Stel nou dat het toch een jongetje is, wat dan?? Ik geloof dat bijna iederen zei dat hij dan homo zou worden ivm de toch wel iets meisjesachtige kamer en kleding haha