nee es dat schiet niet op idd moet toch weten waar ik geld naar over moet maken en wat de verzendkosten zijn ed
@Beppie jeetje wat een verhaal zeg. Kan me goed voorstellen dat je met je ouders en die kinderen te doen hebt. Je kan je gewoon niet voorstellen dat mensen zo zijn. Succes en ik hoop dat je wat voor je ouders kunt betekenen. @Dianana Ga je nog wel betalen dan als je de gegevens hebt? Klinkt namelijk een beetje vaag, straks kan je fluiten naar de stof en je geld. @Es Lekker Luieren en alles op zijn tijd Vanaf morgen wordt het weer beter, kan je daar ook nog van gaan genieten bofkont. Wij gaan dond. en vrijd. 2 dagen camperen met vrienden op de Veluwe. Op het laatste moment nog ff geregeld. Zij blijven t/m zaterdag maar dan moet ik werken en ik denk dat ik 2 nachten op een luchtbed niet overleef. Incl. 2x eruit 's nachts om te plassen is ook geen pretje op een camping haha
Hihihi, Esthertie, ik zie je inderdaad al sjouwen met een wc-rol onder de arm, rennend voor een plasje!
@Beppie, jeetje wat een verhaal zeg. ik vind het zo ontzettend klote dat jullie in deze situatie beland zijn, ik hoop dat jullie er snel uitkomen en wil jullie super veel sterkte wensen in deze periode! dikke knuffel vanuit hier! @all, ik ben echt MEGA stom vandaag:x was net met mn nagels bezig en ik stoot zo per ongeluk mn flesje aceton om. zo over mn (koloniaalse) tafel, ik kan mezelf wel voor me kop slaan. ik heb meteen de (WA/inboedel) verzekering gebeld en die man vertelde me om dat we het uitgebreidste pakket hebben, krijgen we het hoogstwaarschijnlijk gewoon vergoed, daar ben ik dan wel weer blij om. (dit is btw de korte versie)
@MissC Neeeee wat zonde, maar wel fijn dat je een bedrag vergoedt krijgt. @Dianana Ok, ik dacht dat het bij een particulier was. @Ess Hahaha Inderdaad, maar voordat ik van dat luchtbed af ben heb ik het volgens mij al lang en breed in mijn broek gedaan... Misschien maar een emmertje in de tent zetten (oppassen dat vriendlief hem niet omstoot)