Gelukkig geen vakantie plannen gekko, maar wel voor de baby. Komt het huis een beetje aanpakken, buitenkant schuren en verven om mee te beginnen. Maar ik heb andere hulptroepe ingeschakeld Ja eshertie, indd, dat is niet zomaar over en die enkel is dik!! Knoert van een bal op. Hij denkt zelf een dag of 3 haha bikkel, maar denk dat hij er wel even last van heeft.
Engel bij de etos kruitvat enz... hebben ze van die hot/cold zakken... je kan ze in twee verpakking halen... Mijn man doet een vechtsport en komt nog wel eens met een ei ergens thuis... avond een cold[pack erop en het gaat al een stuk beter... Ideetje? Het verlicht in ieder geval de zwelling en de pijn...
Zeker een goed ideetje! Morgen maar gelijk even halen. Lig nu lekker op de bank even te relaxen met hoofd en keel pijn, bluhhhh Ga zo maar even een warm bad nemen. Thansk voor de tip. Wat voor vechtsport doet hij?
Werkt dat dan bij zulke bulten???? (nooit zo'n vertrouwen in smeersels...ben meer van.. we mikken er een blok ijs op)
Arniflor Een blauwe plek, een lichte kneuzing of een verstuiking ontstaat meestal door een val, door een verkeerde beweging of door ergens hard tegenaan te stoten. De symptomen van een kneuzing zijn: pijn, zwelling en een blauwe verkleuring van de huid. Arniflor gel en zalf* Bij kneuzingen, verstuikingen en blauwe plekken Bevordert de doorbloeding van spieren en gewrichten ... yup heb een keer een blauw dik oog gehad dat spul erop gesmeerd en was met 3 dagen weg
Moet je nu zien... dan zal het wel werken... Moet wel zeggen... mijn man blijft een blok kou krijgen... moet hij maar niet zo'n idiote sport doen... en laatste tijd doen ze toch weinig aan sparren.. dus dat blok ijs ligt een beetje eeuuh ijs te vangen
Esth jij bent toch ook van het bakken? BBC - Food - Recipes : Chocolate orange cupcakes Ik ben nu bezig met een bramen munt taart... maar als ik die er weer afgetraind heb ga ik me denk ik met deze schatjes verbreden
@Gekko Een bramen munt taart dat klinkt echt superrrr lekker, kan je het recept mailen??? Laatste tijd heb ik niet zo veel gebakken maar als schoonmoeder hier is gaan we denk ik wel aan de slag. Die cupcakes zien er ook echt super lekker uit. En een vriendin van mij gaat cupcakes bakken straks ipv beschuit met muisjes voor de kraamvisite.
hey meiden, als jullie zin en tijd hebben moeten jullie mijn nieuwe topicje echt even lezen http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/296081-super-grappig-gedicht.html
Hihi missc ik had je topic al gelezen. Hijis erg leuk! Ik kom net terug van me werk, ben naar huis gestuurd omdat ik zo alleen maar de boel aansteek. Ik zit nu dus in ziekkewet, Man in ziekkewet, nou onze vakantie is begonnen Het leuke nieuws is vanmiddag om 1uur!!! Vnd het zoooooo spannend
goedemorgen engel, allebei ziektewet?! das niet lekker, maar wel lekker dat je vakantie nu al begonnen is oehhh spannend!!! heb je zelf al een voorgevoel?! xxx
**********NOD Augustus********** 15: 16: 17: bren79/papa1976 (32 jaar ronde 17 eerste kindje/papa 2e kindje) 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: estrethie uitgerekent **********NOD September********** 1: 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: Miss C (25 jaar, ronde 14, 1e kindje) 11: 12: 13: 14: Gekko (29 jaar, ronde 9, 1e kindje) 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: **********Mmm********** 17-05-11: Apie3 afspraak fertility gyn 30-08-11 bren79 afspraak fertility gyn (pct, samenlevingstest) *********Zwanger********* De December Testers: Esthertie (28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje) De Januari Testers: Anz87 (23 jaar, ronde 1, kindje 2) De Februari Testers: Karine (30 jaar, 11e ronde, 2e kindje) Aily (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) De Maart Testers: Bonnie1 (30, 3e ronde, 2e kindje) De April Testers: Beppie1983 Truelove4ever De Mei Testers: Engeltje1 (26 jaar, 1e kindje, 1e icsi) Dianana (30 jaar 2e kindje zoveelste ronde) De Juli Testers: Apie3 nou ik heb mezelf weer op roood kunnen zetten hier de duivels gekomen vanmorgen en heb afspraak bij gyn erbij gezet
spannend engeltje ik ben ook wel benieuwt hihihi wel balen dat jullie vakantie zo moet beginnen in de ziektewet hoe gaat het hier verder???
hoi meiden !! tijdje niet kunnen reageren omdat mijn internet verbinding het niet meer deed ,wel met jullie mee gelezen via telefoon! apie gefeliciteerd met de goede echo!! bren balen zeg!!!!
Bren k*t van je ongi :x Ben benieuwd wat jullie gyn zegt. De dag kan niet raarder worden zou je zeggen, belt net mijn zus (shellie van hier) ze gaat mee naar echo, komt vanuit purmerend en staat met de kleine langs de weg met een lekke band bij den haag. En zemoet nog door naar rotterdam. Zouden het 3 slechte voortekenen kunnen zijn? Haha