hoi miss c nog ff vind het goed dat je je eerste stap naar de ha heb gezet ! nu hopen dat het allemaal snel wat duidelijkheid geef
dank je wel meiden maar ik had het wel verwacht. maar ja we wachten wel af hoe de 30ste gaat. had ook gelijk gevraagt naar papa zijn uitslagen mocht ze eigenlijk niet geven maar ze ging wel ff kjijken en zei meteen ow dat is wel goed. @engeltje balen dat je zus met pech langs de weg staat het is wel veel pech bij jullie :S
Bren, fijn dathet bij papa goed is. Zorgje minder. Ja wat een pech, misschien is er vandaag ook wel iemand eigewijs , weer een pechje erbij
ik woon in den haag zwaai ff naar me!! ik hoop dat het snel is opgelost!!! kom je anders nog te laat voor de echo
ja zeker fijn dat het bij papa goed zit. en bij mij was het ook goed de baarmoeder en eileiders. nu afwachten wat de samenlevingstest gaat doen die heb ik de 30ste. en ben benieuwt wat er dan gaat gebeuren nee de kleine is niet eigenwijs vandaag en laat zich gewoon goed zien engeltje
@Engel In ieder geval iets leuks om naar uit te kijken. Ga je het vertellen of blijft het een geheimpje..? En gaat je zus het wel redden om me te gaan? @Bren Nou, die rot duivels. Knuffel voor jullie, wel fijn dat het bij papa in orde is. Nu kunnen we samen aftellen naar eind v/d maand. Hier gaan we in de midag mijn schoonmoeder van Schiphol halen
Beppie, haha ik zal het doorgeven Me neef was onderweg naar haar om de band te verwisselen. We hoeven er pas om 1 uur te zijn, kan ze gelukkig nog mee. I hope so bren, ben misschien een beetje te bijgelovig
@Bren Houdt een samenlevingstest in wat het slaginspercentage van jullie eitjes-zaadjes samen is... Ik weet niet wat ik me erbij voor moet stllen. @Engel Die kleine gaat straks gewoon naar je zwaaien
@Engel Leuk! En dan straks lekker gericht shoppen. Schoonmama woont in Chili en komt voor 2 maanden bij ons in huis. Ze is zo zenuwachtig haha
Esth die bramen munttaart staat gewoon op de site van de ah... Cupcakes ga ik over een tijdje maken... mijn man vondt ze er ook lekker uitzien...
@Gekko Heb je de tart al geproefd? Ik ga straks ff op de AH site kijken. Ik wil in principe thuis bevallen en of ik mijn schoonmama er op 'het' moment bij wil hebben. Denk het niet. Denk dat ik heel weinig kan tijdens de weeen en waarschuwde gister mijn vriend ook al voor alle rottige en onaardige dingen die ik dan waarschijnlijk ga roepen haha Ben er vandoor, heb zo afgesproken met en vriendin. Allemaal fijne dag en ik kom vanmiddag weer even koekeloeren naar de kleine van Engel.