ja die groeit zeker goed! voel de baby ook al heel hoog schoppen echt onder mijn borsten ! dus zit denk ik wel al hoog!
Goedemorgen allemaal! Engel, veel plezier bijde echo, hij/zij laat zich vast goed bekijken! Est, kan me voorstellen dat je smoeder zenuwachtig is! En je vriend? Heeft hij haar lang niet gezien? Karine, gezellig dat je er weer bent! Gekko, stuur je straks nog ff pb terug hoor! Las gisteren op mob mee en nu ook en dat typt zo rot bij een langer verhaal. Bren, wat ontzettend balen weer! Hoop dat de gyn jullie gaat helpen!
wat een mooi buikje beppie engeltje fijn dat ze het toch allemaal gaat redden en dat ze er gewoon bij kan zijn est die samenlevingstest is om te kijken of papa zijn zaad zich wel kan voortbewegen in mijn baarmoederslijm. het is de bedoeling dat wij s`avonds sex hebben en dan volgende dag gaat gyn kijken of zijn zaad goed kan bewegen dus. est veel plezier bij je vriendin en straks met je schoonmoeder
ja maar dacht dat me baarmoeder pas op de helft zat ofzo hihihii! sinds gister voor het eerst me buik zien bewegen
Wel fijn dat het met jullie ieder goed is Bren... Maar het lijkt me wel een raar idee... iemand laten kijken hoe het met je... zwembad.. gaat. Hoe gaat het nu met papa? Hij komt echt al heel lang niet meer kijken....
meiden had een reactie geplaats bij miskraam maar helemaal verkeerd moet staan bij zwanger en alleen! weet iemand hoe ik die verwijderd?
nee die ander moet verwijderd worden denk zet het maar daar neer en dan gaat die ander vanzelf steeds pagina's weg
Afspraak is iets verlaat. @Beppie Je hebt echt een mooie buik, hij groeit ook niet echt naar de zijkant of wel? En zijn je borsten al een maatje meer? Hier lijken ze met de dag een cupmaat groter Oow leuk dat hem al ziet bewegen. @Gekko Da's altijd goed dat hij beter smaakt dan eruit ziet. @Mel we hebben har ruim een jaar geleden voor t laatst gezien, hij vind het leuk dat ze komt maar heeft niet een onwijze band met haar zeg maar. Hoe is het bij jou?? @Bren Aha zoiets dacht ik al, nu snap ik hem. Wel apart dat je echt op commando sex moet gaan hebben.